برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر در سمنان
کد خبر: 3833810
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر در سمنان

گروه اجتماعی ــ مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر ویژه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز، 19 مرداد در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر ویژه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خبر داد و گفت: این مسابقه توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بین کارکنان ستادی واستانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده آنان در فاصله زمانی ١٢ تا ٢٧ مرداد جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون به‌صورت آنلاین در بیست و هفتم مرداد از ساعت ٩ تا ١٨ برگزار می‌شود و هر فرد باید در مدت ١٠ دقیقه به ١٥ سوال پاسخ دهد.

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه شرط قبولی برای اعطای گواهینامه به کارکنان در این آزمون، دادن پاسخ صحیح به ١٢ سؤال است، بیان کرد: مدت زمان پاسخگویی به سؤالات از شاخص‌های انتخاب نفرات برتر خواهد بود.

به گفته نورمحمدی، منبع آزمون مسابقه کتابخوانی غدیر، کتاب «غدیر در پرتو قرآن و سنت» نوشته مجید معارف اعلام شده و اعطای کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ ١٠ میلیون ریال به قید قرعه برای ١٤ نفر از افرادی که در آزمون بیشترین امتیاز را کسب کنند جایزه این مسابقه است.

اعطای گواهینامه ضمن خدمت از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری به میزان ١٢ ساعت به کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صورت قبولی در آزمون از دیگر مزایای شرکت در این مسابقه است.

انتهای پیام

captcha