آغاز برگزاری همایش ائمه‌جمعه مازندران در امیرکلا
کد خبر: 3825979
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

آغاز برگزاری همایش ائمه‌جمعه مازندران در امیرکلا

گروه اجتماعی ــ همایش ائمه‌جمعه استان مازندران صبح امروز، ‌۱۹ تیرماه ‌در دانشکده فنی امام صادق(ع) امیرکلای بابل‌ ‌آغاز شد.

آغاز برگزاری همایش ائمه جمعه مازندران در امیرکلابه گزارش ایکنا از مازندران، همایش ائمه‌جمعه استان مازندران صبح امروز، ‌۱۹ تیرماه ‌در دانشکده فنی امام صادق(ع) امیرکلای بابل‌ آغاز شد.

این همایش در دو بخش برگزار می‌شود که بخش اول این برنامه از ساعت 8:30 با حضور آیت‌الله نورالله طبرسی و حجت‌الاسلام انتظاری، دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه مازندران بدون حضور خبرنگاران در حال برگزاری است.

در این برنامه سید‌محمد‌نبی موسوی‌فرد، مدیر اموال، املاک و دارایی‌ها شورای سیاست‌گذاری به تشریح برخی موضوعات در این حوزه می‌پردازد.

بر اساس این گزارش مرحله دوم این برنامه جلسه شورای تأمین استان است که از ساعت 10:30 با حضور حجت‌الاسلام پورمحمدی، دبیر‌کل جامعه روحانیت مبارز، حسین‌زادگان استاندار مازندران و شرکت مدیران کل و معاونان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، در حاشیه این همایش علاوه بر نمایشگاهی با عنوان گزارش تصویری از عملکرد امام‌جمعه امیرکلا در دو غرفه نیز دستاوردهای دانشجویان فنی دانشگاه امام صادق(ع) به نمایش گذاشته شده است.
انتهای پیام

captcha