برگزاری کلاس‌های رایگان آموزش قرآن و کارگاه صنایع دستی در امام‌زاده ابراهیم آمل
کد خبر: 3822908
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷

برگزاری کلاس‌های رایگان آموزش قرآن و کارگاه صنایع دستی در امام‌زاده ابراهیم آمل

گروه اجتماعی – مدیر مرکز فرهنگی- قرآنی امام‌زاده ابراهیم(ع) آمل از برگزاری آموزش کلاس‌های قرآنی وکارگاه‌های صنایع دستی و رنگ در امامزاده ابراهیم آمل خبر داد و افزود: همه کلاس‌ها برای معرفی شدگان بنیاد شهید و کمیته امداد رایگان است.

برگزاری کلاس‌های رایگان آموزش قرآن و کارگاه صنایع دستی در امام‌زاده ابراهیم آملحجت‌الاسلام محمد اسحاقی مدیر مرکز فرهنگی- قرآنی امام‌زاده ابراهیم آمل در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: این مرکز در سال 1394 افتتاح شد و در طول سال کلاس‌های قرآنی، معرفتی و مهارتی برای سنین مختلف برگزار می‌کند.
وی افزود: در تابستان امسال کلاس‌ها در رشته‌های، مکالمه انگلیسی، مکالمه عربی به لهجه عراقی، خطاطی، کارگاه نجوم، کامپیوتر، نقاشی، رشته‌های قرآنی همچون؛ حفظ، ترتیل، مداحی برای آقایان و بانوان برگزار است.
مدیر مرکز فرهنگی- قرانی امام‌زاده ابراهیم آمل تضریح کرد: در سه ماه فصل تابستان امسال موضوعاتی همچون؛ تربیت فرزند، مسائل خانواده و فضای مجازی به صورت کارگاه یک‌روزه با بهره‌گیری از اساتید این حوزه اعزامی از قم و تهران در چند مرحله برگزار می‌شود.
وی افزود: در موضوع خانواده و تربیت فرزند به آسیب‌های فضای مجازی و ماهواره‌ها، نیاز است مردم مهارت‌هایی را پیدا کنند تا بتوانند در برابر معضلات و مسائل فضای مجازی و ماهواره مقابله کنند.
اسحاقی تصریح کرد: پیروی از سبک زندگی غربی و به فراموشی سپرده شدن تربیت صحیح بر اساس فرهنگ و اندیشه ایرانی اسلامی نیاز است تا کارگاه‌های در زمینه تربیت فرزند برگزار کنیم.
وی آموزش به موقع و مفید را برای خانواده‌ها ضروری دانست و افزود: فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده و چنانچه جوانان از آموزش درستی برخوردار نباشند از نظر اخلاقی و اعتقادی آسیب می‌بینند.
مدیر مرکز فرهنگی- قرانی امام‌زاده ابراهیم آمل گفت: با توجه به اینکه شعار امسال رونق تولید است تلاش می‌شود در زمینه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید دو کارگاه هر کدام شش جلسه با عنوان کارگاه رنگ و صنایع دستی به صورت حرفه‌ای برگزار کنیم.
وی افزود: در کارگاه رنگ و صنایع دستی تلاش می‌کنیم در زمینه نقاشی روی پارچه و لباس، نقاشی روی سفال و شیشه، نقاشی نقطه‌ای روی لباس، تابلو گوتا و رنگ‌آمیزی تذهیب و نیز برای نوجوانان در زمینه امنیت شبکه، ساخت نرم افزارهای اندرویدی در کنار انیمیشن، پاورپوئینت کلاس‌های آموزشی برگزار کنیم.
اسحاقی با بیان اینکه در کارگاه صنایع دستی آموزش چرم دوزی، کیف دوزی، نمد دوزی، سنگ دوزی و ساخت بدلی‌جات، برگزار می‌شود، بیان کرد: هزینه کلاس قرآنی در سه ماه 40 هزار تومان است ولی برای همه معرفی شدگان ازطریق کمیته امداد و بنیاد شهید شرکت در تمام کلاس‌ها مجانی است.
انتهای پیام

 



captcha