ایستاده‌ایم؛ تا رهایی قدس شریف
کد خبر: 3815773
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

ایستاده‌ایم؛ تا رهایی قدس شریف

گروه اجتماعی- مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن دعوت از همه آحاد جامعه در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مسئله روز قدس یک آرمان دست یافتنی برای جمهوری اسلامی است و ما تا رهایی کامل قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صیهونیستی ایستاده‌ایم و در این مسسیر متعالی گام خواهیم برداشت.

ایستاده‌ایم؛ تا رهایی قدس شریفبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران صبح امروز، نهم خردادماه در جمع خبرنگاران، گفت: حضور حداکثری مردم مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس تجدید بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و زمینه‌ساز رهایی قدس شریف است.
وی در ادامه با اشاره به بصیرت امت قهرمان ایران در جهار دهه از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: راهپیمایی روز قدس یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است و در این چهل سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی هر سال این مراسم با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود .
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به اهمیت روز قدس امسال از دیدگاه مقام معظم رهبری و  بیانات معظم له در دیدار شب گذشته با جمعی از اساتید، نخبگان و پژوهشگران، تصریح کرد: مسئله روز قدس یک آرمان دست یافتنی برای جمهوری اسلامی است و ما تا رهایی کامل قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صیهونیستی ایستاده‌ایم و در این مسسیر متعالی گام خواهیم برداشت.
مدیرکل تبیلغات اسلامی مازندران، به خیانت برخی کشورهای مرتجع عربی و اسلامی در منطقه در قبال فلسطین اشغالی اشاره و تاکید کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) یک اقدام هوشمندانه در قبال مردم مظلوم فلسطین و یکپارچه کردن دنیای اسلام در برابر جنایت‌های این رژیم کودک کش و غاصب بود.
استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران با اشاره به جنایت‌های این رژیم غاصب و وحشی طی بیش از نیم قرن به مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: پرداختن به مسئله روز قدس نباید تنها معطوف به اعتقادات و دنیای اسلام شود بلکه این جنایت‌ها ابعاد انسانی بسیار گسترده‌ای دارد و این رژیم کودک کش حتی به کودکان و زنان بی‌گناه هم رحم نمی‌کند. 
این مسئول با اشاره به اقدام خصمانه ایالات متحده آمریکا در قبال فلسطین اشغالی و جابجایی و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، اظهار کرد: این رفتارهای نابخردانه و به دور از عقلانیت از سوی ایالات متحده آمریکا به ویژه در جریان معامله ننگین قرن از سوی مردم مظلوم و قهرمان فلسطین و امت اسلام بی پاسخ نخواهد ماند و سردمداران این نقشه شوم باید تبعات آن را هم بپذیرند.
شکریان امیری ضمن تاکید بر دعوت از همه آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسئولین برای حضور در راهپیمایی روز قدس ، اظهار کرد: حضور میلیونی و خیره‌کننده همه آحاد ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از این رژیم وحشی و غاصب صهیونیستی است و این حضور حماسه ساز قطعا زمینه نابودی این رژیم سفاک را فراهم خواهد کرد .
captcha