رمضان؛ ماه طهارت نفس و تقویت مکارم اخلاقی
کد خبر: 3812814
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

رمضان؛ ماه طهارت نفس و تقویت مکارم اخلاقی

گروه اجتماعی ــ رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: ماه رمضان ماه طهارت نفس و تقویت مکارم اخلاقی است و به خاطر نمود بیشتر حس دیگرخواهی جشن گلریزان در این ماه برگزار می‌شود.

جشن گلریزان؛ ظرفیتی در رهایی محکومان غیرعمدبه گزارش ایکنا از مازندران حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری مازندران، شامگاه شنبه، 29 اردیبهشت‌ماه، در جشن گلریزان شهرستان ساری، گفت: ماه رمضان ماهی است که خداوند ظرفیت‌های بسیار زیادی را در آن قرار داده و تمام لحظات این ماه، مبارک است و هر کار خیری و هر عمل نیکی در این ماه مقبول درگاه الهی است.
وی افزود: ماه مبارک رمضان این ظرفیت را دارد که انسان‌ها هم به خودسازی بپردازند و هم به اطرافیان و پیرامون خود توجه داشته باشند.
اکبری با بیان اینکه، ماه رمضان ماه طهارت نفس و تقویت مکارم اخلاقی است، تصریح کرد: ما در دعاهایمان در ماه مبارک رمضان از خدا می‌خواهیم که قرض همه قرض‌دارن و حاجت همه حاجت‌مندان را برآورده کند و به خاطر این حس دیگرخواهی جشن گلریزان در این ماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: جشن گلریزان برکات زیادی داشته و تعداد زیادی محکوم و گرفتار با برگزاری این جشن از بند مشکلات و گرفتاری راهیی یافته و به آغوش خانواده برمی‌گردند.
رئیس کل دادگستری مازندران، اظهار کرد: برخی از محکومین آزادند اما برخی محبوسند و به سبب شرایط نیازمند کمک بوده و ممکن است این مسئله برای هر کس اتفاق بیفتد.
وی افزود: دستگاه قضا تلاش دارد تا جای ممکن با صلح و سازش بین شاکیان و محکومان از تشدید تنش بکاهد و بهتر است آنهایی که حکم به نفعشان صادر شده به نفع محکومان رضایت دهند.
در این مراسم برخی از نهادها و سازمان‌ها و خیرین کمک مالی خود را اعلام کردند.
انتهای پیام

captcha