ارتقای شعب تأمین اجتماعی مازندران به ۲۸ شعبه پس از انقلاب
کد خبر: 3790216
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

ارتقای شعب تأمین اجتماعی مازندران به ۲۸ شعبه پس از انقلاب

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران با بیان اینکه تعداد شعب این اداره در مازندران از ۷ شعبه سال ۱۳۵۷ به ۲۸ شعبه «مادر» ارتقا پبدا کرده است، گفت: در سال ۵۷ حدود ۱۵ هزار کارگاه در این استان مشغول فعالیت بودند که این رقم امسال به ۱۰۴ هزار و ۳۳۷ کارگاه افزایش یافته است.   

ازتقای شعبات تامین اجتماعی مازندران به 28 شعبه پس از انقلاببه گزارش خبرگزاری ایکنا از مازندران، سیدعلی‌اصغر محمودی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران روز گذشته، 25 بهمن‌‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان که در سالن کنفرانس اداره تامین اجتماعی شهرستان بابلسر برگزار شد، گفت: در مازندران یک میلیون و 900 هزار نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که معادل 58 درصد از کل جمعیت استان به حساب می‌آید.
وی افزود: در سال 57  در استان مازندران حدود 90 هزار بیمه شده داشتیم که این رقم در سال 97 به 638 هزار نفر افزایش یافته است.
محمودی با بیان اینکه تعداد شعبه تامین اجتماعی در مازندران از 7 شعبه سال 1357 به 28 شعبه «مادر» ارتقا پبدا کرده است، ادامه داد: در سال 57 حدود 15 هزار کارگاه در مازندران مشغول فعالیت بودند که این رقم امسال به 104 هزار و 337 کارگاه افزایش یافته است.  
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 16 کارگزاری در مازندران  فعالیت دارند، افزود: در حال حاضر 26 صنف و اقشار جامعه از سفره تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند و بازنشستگان این سازمان در استان به 125 هزار نفر می‌رسد.
محمودی با بیان اینکه مطالبات معوقه سازمان 500 میلیارد تومان است و تامین اجتماعی به جایی رسیده است که استقراض بانکی می‌کند، گفت:  با وجود مشکلات مالی، فضای تحریم و مسائل دیگر کلیه تعهدات سازمان به موقع انجام می‌شود و هر چه سازمان پشتیبانی شود خدماتش افزایش پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام
captcha