‌محافل انس با قرآن در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3787517
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
«فجر ۴۰»/ ۱۸

‌محافل انس با قرآن در مازندران برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئيس اداره امور قرآنی و عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از برگزاری محافل انس با قرآن در سطح استان خبر داد.

برگزاری محافل انس با قرآن مازندرانمحمود تنها، رئیس اداره امورقرآنی و عترت و نماز اداره‌كل آموزش و پرورش مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارك فجر و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، محافل انسی با قرآن «زیبایی‌های بی‌پایان» با حضور قاری بین‌المللی قاسم مقدمی از امروز سه‌شنبه، ١٦ بهمن‌ماه از  ساعت ١٠ صبح در زینبیه روستای آسیابسر بهشهر و در ساعت 15 با همكاری اداره اوقاف و آموزش و پرورش ساری در امامزاده عباس(ع) و بعد از نماز مغرب و عشا در دارالقران شفای آموزش و پرورش نكا برگزار می‌شود.

وی افزود: در روز چهارشنبه، 17 بهمن‌‌‌ماه در مسجد جامع چمستان به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ساعت 10:30 در همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در دارالقران امام حسن مجتبی(ع) بابل برگزار خواهد شد.
تنها ادامه داد: این محافل انس با قرآن روز پنجشنبه، 18 بهمن‌ماه در آستانه امامزاده ابراهیم(ع) به همت اداره اوقاف و معاونت پرورشی و فرهنگی و بعد از نماز مغرب و عشا در آستانه امامزاده عباس بندپی شرقی و در روز جمعه، 19 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه ساری برگزار می‌شود.
وی افزود: این محافل با همكاری اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان و دارالقران الكریم سازمان تبلیغات و اداره امور قرآنی، عترت و نماز اداره‌كل آموزش و پرورش و شورای گسترش فعالیت‌های قرانی مازندران برگزار می‌شود.

 

برگزاری محافل انس با قرآن مازندران

انتهای پیام

captcha