تجلیل از مدیرکل و معاون فرهنگی اوقاف مازندران در اجلاسیه حماسه‌سازان در قم
کد خبر: 3778655
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

تجلیل از مدیرکل و معاون فرهنگی اوقاف مازندران در اجلاسیه حماسه‌سازان در قم

گروه اجتماعی- نخستین اجلاسیه حماسه‌سازان سامرا و بلد امروز شنبه 15 دی ماه در قم برگزار و حجت‌الاسلام حیدری مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران و حجت‌الاسلام قربانی معاون فرهنگی این اداره کل به عنوان موکب‌داران برتر تجلیل شدند.

تجلیل از مدیرکل و معاون فرهنگی اوقاف مازندران در اجلاسیه حماسه‌سازان در قم
به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه مازندران، سردار امین شریعتی، فرمانده قرارگاه اربعین سامرا و بلد در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این همایش آن است که همه ما بدانیم خدمت به زائران و موکب‌داری اربعین، همچنان ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه چندین سال قبل بحث رونق یافتن کار مربوط به اربعین در این شهر مقدس مطرح شد؛ افزود: به دنبال آن هستیم که تعداد موکب‌ها را به ۵۰ مورد برسانیم و امنیت، اسکان، تغذیه و دیگر خدمات بهتر و با کیفیت‌تری را به زائران ارائه دهیم.
شریعتی گفت: رونق بخشیدن به زیارت اربعین از جمله برنامه‌های مهمی است که در دست اجراست و باید کمیت و کیفیت برنامه‌ها و ارائه خدمات را در سال‌های آینده افزایش دهیم.
این اجلاسیه در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) قم و با حضورآیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) و امام جمعه قم، سردار شریعتی فرمانده قرارگاه اربعین سامرا و بلد، مدیران اوقاف و امور خیریه استان قم و برخی دیگر از استان‌ها، فعالان و خادمان موکب حضرت علی بن جعفر(ع) استان قم و سایر مواکب اوقاف و جمعی از فعالان فرهنگی و مدیران و مسئولان استان و شهر قم برگزار شد.
انتهای پیام
captcha