ایجاد سبک منسجم مدیریت مدارس شاهد از اولویت‌های آموزش و پرورش است
کد خبر: 3771110
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

ایجاد سبک منسجم مدیریت مدارس شاهد از اولویت‌های آموزش و پرورش است

گروه اجتماعی - مشاور وزیر و مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در دوره آموزشی کیفیت بخشی مدارس شاهد قطب کشوری گفت: ما به دنبال یک الگو و سبک منسجم مدیریت در مدارس شاهد هستیم و این امر از اولویت‌های آموزش و پرورش است.

ایجاد سبک منسجم مدیریت مدارس شاهد از اولویت های آموزش و پرورش است

به گزارش ایکنا از کردستان، رزاقی، مشاور وزیر و مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت صبح امروز، 19 آذرماه در آئین افتتاحیه دوره آموزشی کیفیت بخشی مدارس شاهد قطب کشوری که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد؛ گفت: همه ما وام دار خون شهدا، شکیبایی و بردباری خانواده آنان هستیم و در راهی که قدم برمی داریم باید روح شهدا، بازماندگان و ایثارگران از ما راضی باشند.
وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال یک الگو و سبک منسجم مدیریتی در مدارس شاهد کشور هستیم؛ افزود: چارچوب فعالیت مدارس شاهد یکسان است اما محتوا می‌تواند متناسب با مقتضیات متفاوت باشد.
رزاقی ادامه داد: کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی طرح شاهد با ایجاد سبک منسجم بین مدارس و در راستای استانداردسازی این مدارس بر مبنای تکلیفی است که اساسنامه شاهد بر عهده ستاد مرکزی شاهد آموزش و پرورش قرار داده است.
وی با بیان اینکه ما به دنبال ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و اجرایی در مدارس هستیم؛ یادآور شد: مدرسه کیفی، مدرسه‌ای است که مبتنی بر استعداد، قابلیت و توانایی دانش‌آموز فعالیت می‌کند.
انتهای پیام

captcha