نمایش «هارب» در هرمزگان به روی صحنه می‌رود
کد خبر: 3758993
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
با محوریت عاشورا؛

نمایش «هارب» در هرمزگان به روی صحنه می‌رود

گروه فرهنگی ـ کارگردان نمایش هارب گفت: برنامه هارب نمایش عاشورایی است و وقایعی از صحنه عاشورا و اتفاقاتی که بعد از قیام مختار رخ خواهد داد را نشان می‌دهد.


برنامه «هارب» در هرمزگان برگزار می‌شودعلی شهیدی زاده تختی، کارگردان نمایش هارب، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: این اثر یک نمایش عاشورایی است و وقایعی از صحنه عاشورا در قالب یک داستان برگرفته از شخصیت «حمید ابن مسلم ازدی» را روایت می‌کند.
وی با بیان اینکه اجرای نمایش هارب به کارگردانی علی شهیدی زاده تختی و نویسندگی محسن دهقانی است، افزود: این نمایش روایتگر اتفاقاتی است که بعد از قیام مختار رخ می‌دهد، که به مدت شش شب از یکشنبه ۶ تا ۱۱ آبان‌ماه در پلاتو آفتاب بندرعباس به روی صحنه خواهد رفت.
شهیدی‌زاده تختی بیان کرد: این نمایش کاری از گروه تئاتر لوار و با همکاری گروه هنری برنا و با حمایت مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج‌ فارس تهیه‌ شده است.
کارگردان نمایش هارب در پایان به بیان اسامی بازیگران این اثر پرداخت و گفت: هادی زارعی، آرزو دهقانی، امیرحسین آبشناس، سجاد مرادپور و محسن دهقانی و دیگر عوامل این اثر منشی صحنه الهام رئیسی، انتخاب موسیقی محسن دهقانی و امیر ابشناس، طراحی پوستر مهران پندار، طراحی صحنه علی شهیدی‌زاده تختی، ساخت و سازه‌های صحنه صادق عسکری تختی، طراحی و اجرای نور عقیل جلال زاده عوامل این تئاتر هستند.
انتهای پیام.

captcha