تلاش می‌کنم کارهایی انجام دهم که قرآن‌پسندانه باشد/ آرامش زندگی‌ام را مدیون قرآن هستم
کد خبر: 3629114
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

تلاش می‌کنم کارهایی انجام دهم که قرآن‌پسندانه باشد/ آرامش زندگی‌ام را مدیون قرآن هستم

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاری و حافظ کل قرآن کریم، با بیان اینکه تاثیری که قرآن در زندگی من گذاشته است وصف ناشدنی است، اظهار کرد: تلاش می‌کنم تمام کارهایی که انجام می‌دهم قرآن‌پسندانه باشد.

مهران عباسی، قاری و حافظ کل قرآن کریم، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 19 سال سن دارم و در رشته حفظ کل قرآن در مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قران کریم اوقاف شرکت کرده ام، گفت: گفت:حدود یازده سال است که توفیق حضور در محضر قران کریم را دارم و در این دوران با عنایت پروردگار متعال در زمینه رشته‌های مختلف قرآنی ازجمله قرائت، حفظ قرآن و ترتیل صاحب رتبه‌های برتر شهرستانی، استانی و کشوری شده‌ام.

وی افزود: این توفیق را بعد از خداوند مدیون پدر و مادرم هستم که همیشه مشوق من بوده‌اند و زحماتی زیادی برایم کشیده‌اند  مخصوصا پدرم که از ایشان کمال قدردانی و تشکر را دارم و دست بوس این دو نعمت عظیم هستم.

عباسی، با بیان اینکه تاثیری که قرآن در زندگی من گذاشته است وصف نا شدنی است، اظهار کرد: تمام کارهایی که انجام می‌دهم تلاش می‌کنم که قرآن‌پسندانه باشد.

این فعال قرآنی تاکید کرد: قرآن پیشرفت‌های درسی بزرگی برای من به ارمغان آورده است و آرامش زندگی ام را مدیون قرآن هستم. همان طور که ائمه اطهار فرموده‌اند قران بر زندگی انسان تاثیر مثبت زیادی دارد و من این را لمس کرده ام و شیرینی انس با قران را نمی‌توانم توصیف کنم.

وی گفت: توصیه می‌کنم به جوانان که همیشه در راه قرآن و اهل بیت ثابت قدم باشند و هر نوع خواسته یا تمایلی دارند از محضر پروردگار متعال و ائمه معصومین و قرآن طلب کنند. بر معنا و مفاهیم قران تدبر بیشتر داشته باشند و سعی بر این داشته باشند که همیشه در زندگی روزمره خود قران تلاوت کنند و در آن اندیشه نمایند.

عباسی گفت: از آنجایی که از همان دوران کودکی در خانواده قرآنی و مذهبی چشم گشوده و بزرگ شده ام در خانه ما هر روز قرآن تلاوت می‌شود و حفظ قرآن و مرورهایی که دارم را هر روز به پدرم تحویل می‌دهم.

captcha