حادثه منا صلاحیت شرعی و عرفی کاذب آل‌ سعود را زیر سؤال برد
کد خبر: 3382160
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کشکولی:

حادثه منا صلاحیت شرعی و عرفی کاذب آل‌ سعود را زیر سؤال برد

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: به‌نظر می‎آید فاجعه منا نقطه عطفی در جهت‌گیری یک برخورد قاطعانه شود، برخوردی که برای همیشه وجهه غیر قانونی و صلاحیت شرعی و عرفی کاذب آنان را زیر سؤال ببرد و باعث رسوایی بیش‌ از پیش آل‌ سعود شود.

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در ارتباط  با رفتارهای غیرانسانی آل‌سعود گفت: در واقع حاکمان آل‌ سعود بعد از انقلاب اسلامی ماهیت سفاکشان پدیدار شد، این رژیم از جانب آمریکا و صهیونیست مأموریت جدی برای تعرض به خادم‌الحرمین دارد.
وی افزود: دراین تعارضات، سعودی‌ها سعی دارند نقش ژاندارم  منطقه را بازی کنند و دراین نقش هرچه پیش می‌روند دستشان به خون مسلمانان، شیعیان و نیز کشتار مردم بی‌دفاع یمن و سوریه بیشتر آلوده می‌شود.
کشکولی فاجعه غمبار منا را نقطه عطفی برای یک برخورد قاطع دانست و تصریح کرد: به نظر می‌آید این فاجعه عمیق نقطه عطفی در جهت‌گیری یک برخورد قاطعانه شود، برخوردی که برای همیشه وجهه غیر قانونی و صلاحیت شرعی و عرفی کاذب آنان را زیر سؤال ببرد و باعث رسوایی بیش‌ازپیش آل‌ سعود شود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان اظهار کرد: دیپلماسی ما رهبری است و این دیپلماسی شجاعت و قاطعیتی است که ایشان در مواضع‌شان نشان دادند و ما تنها این را دیپلماسی می‌دانیم.

captcha