مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف لرستان برگزار شد
کد خبر: 2615257
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
با رقابت ۲۵۰ شرکت‌کننده؛

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف لرستان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن‌ اوقاف و امور خیریه لرستان طی روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه با شرکت ۲۵۰ برگزیده مرحله شهرستانی در دو بخش بانوان و آقایان در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن‌‌ اوقاف و امور خیریه لرستان در بخش بانوان روز پنج‌شنبه، 13 آذر در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار شد.
این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق و تواشیح در محل حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‌آباد برگزار شد که داوری این مسابقات در رده سنی شکوفه‌ها(زیر 16 سال) را داوران استانی و داوری بخش بزرگسالان بخش بانوان(بالای 16 سال) را نیز داورانی از تهران از جمله حسینی، ایزدی و مسجدی عهده‌دار بودند.
همچنین، مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در بخش آقایان نیز در دو رده سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان از صبح روز جمعه، 14 آذر در حسینیه حبیب‌بن مظاهر خرم‌آباد برگزار شد.
در مرحله استانی این مسابقات 250 متسابق که برگزیدگان مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات هستند با هم به رقابت پرداخته و نفرات اول در هر رشته به مرحله کشوری راه یافتند.
یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قران‌کریم اوقاف و امور خیریه شامگاه جمععه، 14 آذر پس از نماز مغرب وعشاء با حضور مسئولان اوقاف و جمعی از مسئولان استانی در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

captcha