اعلام نتايج مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خيريه بابل
کد خبر: 1301647
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲

اعلام نتايج مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خيريه بابل

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خيريه بابل از اعلام نتايج مسابقات قرآن اين اداره در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتيل، اذان، ابتهال و دعاخوانی خبر داد.



حسين رنجبر، مسئول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خيريه بابل در كفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مازندران، نمايندگی بابل گفت: اين دوره از مسابقات با شركت بالغ بر يك‌هزار نفر از خواهران و برادران و در دو مقطع شكوفه‌ها و بزرگسالان 20 و 21 شهريورماه 92 در امامزاده قاسم بابل برگزار شد.


وی با اشاره به اعلام نتايج اين مسابقات، افزود: در رشته حفظ يك‌ جزء زير 16 سال امير حسام مصطفی‌زاده، محمد مهدی آرائی، سيد اميرحسين كيانژاد در بخش برادران و مهرابه اميرسليمانی، فاطمه زهرا رستمی و نوريه منيری در بخش خواهران رتبه‌های اول تا سوم را كسب كردند.


رنجبر نفرات برتر رشته حفظ دو و نيم جزء را امير طاها ولی‌پور، محمدمهدی رزاقی و مبين رضانژاد در بخش برادران و رقيه ولی‌زاده، فاطمه رضاپور و نيكان آقاجان‌تبار در بخش خواهران عنوان كرد.


مسئول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خيريه بابل ضمن اشاره به نفرات برگزيده رشته حفظ پنج جزء، تصريح كرد: در رشته حفظ پنج جزء شكوفه‌ها ابوالفضل شاكری، محمدحسين شعبانی و محمد الله‌قلی‌‍‌‌‌‌تبار در بخش برادران و مهديس توكلی، فاطمه حسن‌زاده و زينب ادبی در بخش خواهران رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


رنجبر با اشاره به رشته حفظ 10 جز، اظهار كرد: در رشته حفظ 10 جزء شكوفه‌ها سيد محمدحسين حسينی، ابوالفضل عليجان‌تبار و علی رضاپور در بخش برادران و الهه رضوانيان، فاطمه پوررمضان و فاطمه محسنی در بخش خواهران و در رشته حفظ 10 جزء بزرگسالان ابوالفضل گرگانی در بخش برادران و سيده مائده علوی، فريده شيرافكن و معصومه اسماعيل‌پور در بخش خوهران رتبه‌های برتر را كسب كردند.


وی ضمن اشاره به نفرات برتر رشته حفظ 20 جزء، افزود: در رشته حفظ 20 جزء شكوفه‌ها اميرحسين يوسف‌زاده، محمد رئيسی و سيدمهيار قربان‌زاده در بخش برادران و فاطمه حبيب‌زاده، معصومه عباس‌زاده و فاطمه‌سادات بابانژاد در بخش خواهران و در رشته حفظ 20 جزء بالای 16 سال محمد عليزاده و اميرحسين حسين‌پور در بخش برادران و مريم عليزاده، زينب بازيار و سكينه جوادی در بخش خواهران رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.


رنجبر با اشاره به برگزيده‌گان رشته حفظ كل بخش شهرستانی، تصريح كرد: در رشته حفظ كل برادران مهدی رضائی، رضا رضازاده و مهدی غلامعلی‌نتاج در مقطع سنی زير 16 سال و علی‌اصغر رستمی و عباس رضائی در مقطع سنی بالای 16 سال و در رشته حفظ كل خواهران مهديه ابوالحسنی، زينب غلامی و فاطمه غلامی‌كناری در مقطع شكوفه‌ها و صغری قاسم‌نژاد در مقطع بزرگسالان رتبه‌های برتر را كسب كردند.


مسئول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خيريه بابل نفرات برگزيده رشته قرائت را محمد عسگريان، هادی مولائی، علی اشرفی، فاطمه گلچوب، الهه ضياء‌سراجی و راضيه رستم‌تبار در مقطع شكوفه‌ها و مجتبی علی‌آباديان، ميلاد عليجان‌تبار، ساسان خانلرزاده، معصومه ابدی، فاطمه منتظريان و فاطمه محمدپور در مقطع بزرگسالان عنوان كرد.


رنجبر ضمن اشاره به نفرات راه‌يافته به مرحله استانی رشته ترتيل، اظهار كرد: در رشته ترتيل شكوفه‌ها احمدرضا ضياء‌سراجی، محسن حسين‌زاده و علی اشراف‌زاده در بخش برادران و فاطمه خسروی، فاطمه ذاكری و فاطمه‌سادات معصوم‌علشاهی در بخش خواهران و در رشته ترتيل بزرگسالان مجتبی آقاجان‌زاده، عليرضا روح‌اللهی و ابوالفضل حيدريان در بخش برادران و صديقه كيانژاد، راضيه گل‌بابازاده و فاطمه قربان‌پور در بخش خواهران به مرحله استانی اين رشته راه يافتند.


مسئول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خيريه بابل با اشاره به برگزاری رشته اذان، ابتهال‌خوانی و دعاخوانی اين دوره از مسابقات، بيان كرد: در رشته اذان زير16 سال ابوالفضل يعقوبی، محمدمهدی سادات‌نژاد و امير حسين رضائی و بالای 16 ساسان خانلرزاده، ابوالفضل حيدريان و موسی عظيمی و در رشته ابتهال‌ مجتبی علی‌آباديان، ميلاد عليجان‌زاده و محمد رضائی در بخش برادران و فاطمه منتظريان در بخش خواهران و در رشته دعاخوانی سيد خليل رضوی، محسن محمدرضاپور و سيدمجتبی ميرحجتی رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.


رنجبر خاطرنشان كرد: گروه‌های تواشيح شميم‌الجنه، شميم بهشت، مرآت‌الجنه و معراج‌انبی به عنوان نماينده شهرستان بابل در رشته تواشيح اين دوره از مسابقات در مرحله استانی معرفی شدند.

captcha