آمادگی بهزیستی مازندران برای جمع‌آوری و توزیع زکات فطریه
کد خبر: 4209479
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

آمادگی بهزیستی مازندران برای جمع‌آوری و توزیع زکات فطریه

مدیرکل بهزیستی مازندران از اجرای «پویش مثبت ماه» جهت جمع‌آوری زکات فطریه عام و توزیع آن بین جامعه هدف نیازمند در استان خبر داد.

جمع آوری و توزیع زکات فطریهبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی مازندران، فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران در آستانه عید سعید فطر و حلول ماه شوال و ضمن تشکر و قدردانی از حمایت و همراهی خیرین نیک‌اندیش و مردم خیراندیش مازندران گفت: پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه عام بهزیستی مازندران با تدابیر اندیشیده شده آماده است تا زکات فطریه همه مؤمنان را دریافت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای گروه هدف نیازمند صرف کند.
 
وی ادامه داد: مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زکات فطره عام خود را به بهزیستی که متولی حمایت از ایتام، نیازمندان و آسیب‌دیدگان اجتماعی است، پرداخت و همانند سنوات گذشته ما را در خدمت‌رسانی به این قشر از جامعه حمایت کنند.
 
بریمانی تصریح کرد: با هماهنگی شورای زکات استان، جمع‌آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر در میادین اصلی شهرها، کلیه مصلی‌ها، مساجد و مکان‌هایی که نماز عید سعید فطر اقامه می‌شود، انجام خواهد شد.
 
مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به روش‌های جذب مشارکت‌های مردمی برای دریافت فطریه گفت: علاوه بر استقرار صنادیق در همه شهرستان‌های سطح استان و مراکز تحت نظارت بهزیستی مازندران برای دریافت کمک‌های نقدی، شماره حساب ۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ و شماره کارت ۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی مازندران، آماده دریافت زکات فطریه هم‌استانی‌های عزیز است.
 
یادآور می‌شود، ادارات بهزیستی سراسر استان نیز آماده دریافت فطریه غیر نقدی هستند.
انتهای پیام
captcha