تجلیل از علمای دینی بزرگداشت دین است
کد خبر: 4196211
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
آیت‌الله لائینی:

تجلیل از علمای دینی بزرگداشت دین است

نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست اعضای ستاد برگزاری سالگرد آیت‌الله طبرسی و آیت‌الله باکویی، گفت: گرامیداشت و تجلیل از مقام علمای دینی در حقیقت بزرگداشت دین است. 

نشست اعضای ستاد برگزاری سالگرد آیت‌الله طبرسی و آیت‌الله باکوییبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز، هفتم بهمن‌ماه در نشست اعضای ستاد برگزاری سالگرد آیت‌الله طبرسی و آیت‌الله باکویی، ضمن تسلیت سالروز وفات و ارتحال شهادت‌گونه عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب‌کبری(س) و با گرامیداشت ماه مبارک رجب و مراسم اعتکاف، اظهار کرد: گرامیداشت مقام عالمان وارسته از دنیا گسسته و به آخرت پیوسته به‌ویژه دو عالم بزرگواری که اهل مازندران هستند، مرحوم آیت‌الله طبرسی، نماینده فقید مقام معظم رهبری در مازندران و مرحوم آیت‌الله باکویی، در حقیقت بزرگداشت دین است.
 
وی افزود: مراسم بزرگداشت این عالمان دینی که عمرشان را صرف ترویج و نشر اسلامی کرده‌اند، بهترین فرصت برای تبیین جایگاه علم، دین و نقش و خدمات آنها در جامعه و انقلاب اسلامی است.
 
محمدی لائینی تصریح کرد: عالمان دینی در زمان حیاتشان راضی نبودند که در مدح و ثنای آن‌ها جلسه‌ای و مراسمی باشد این از ویژگی‌های بسیار خوب انسان‌های مخلص است، اما اکنون که در قید حیات مادی نیستند لازم می‌دانیم برای شناخت بیشتر نسل جدید و ادای دین به این بزرگواران از این مناسبت‌ها برای نهادینه کردن فرهنگ دینی و ارزشی بهره بگیریم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، با بیان اینکه تصمیمات لازم برای برگزاری مراسم باشکوه این دو عالم بزرگوار اخذ و باید آماده اجرا شویم، اظهار کرد: هر تلاشی در مسیر تجلیل از بزرگان و عالمان دین نوعی عبادت محسوب می‌شود.
 
 
 
انتهای پیام
captcha