گروه‌های دانش‌آموزی مازندران به مسابقات قرآنی هرمزگان اعزام می‌شوند
کد خبر: 4195306
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

گروه‌های دانش‌آموزی مازندران به مسابقات قرآنی هرمزگان اعزام می‌شوند

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از اعزام گروه‌های دانش‌آموزی این استان در روزهای سوم و هشتم بهمن‌ماه به هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن‌الکریم در استان هرمزگان خبر داد.

غلامرضا سقایی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مازندرانغلامرضا سقایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: گروه‌های دانش‌آموزی استان مازندران به هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم در روزهای سوم و هشتم بهمن‌ماه اعزام می‌شوند.
 
وی افزود: گروه دختران دانش‌آموز، فردا، سوم بهمن‌ماه به تعداد پنج نفر و گروه پسران دانش‌آموز، یکشنبه، هشتم بهمن‌ماه به تعداد شش نفر به استان هرمزگان اعزام می‌شوند.
 
سقایی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات کشوری قرار است دو گروه دختران و پسران دانش‌آموز یک همخوانی قرآنی و یک مدیحه‌سرایی عربی و فارسی ارائه کنند.
 
وی افزود: گروه دختران «مشکات» و پسران «آمین» مرکز دارالقران کریم محمد‌حسین طباطبایی شهرستان بابلسر که در مرحله استانی رتبه نخست مسابقات را به خود اختصاص داده بودند، موفق شدند پس از موفقیت در مرحله نیمه نهایی، به مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز کشور راه یابند.
 
سقائی تصریح کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و در شهر بندرعباس از هفتم تا یازدهم بهمن‌ماه، در دو بخش دحتران و پسران برگزار خواهد شد.
 
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران گفت: پنجم تا هفتم بهمن‌ماه جاری، زمان برگزاری مسابقات بخش دختران و نهم تا ۱۱ بهمن‌ماه، زمان برگزاری مسابقات بخش پسران است.
انتهای پیام
captcha