همایش بزرگ «معجزه مادری» در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4191389
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

همایش بزرگ «معجزه مادری» در سنندج برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری همایش بزرگ «معجزه مادری» به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اداره کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: همایش بزرگ «معجزه مادری» به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه در اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در حاشیه برگزاری این همایش استانی افزود: تجلیل از مادران شاخص که نقش مادری خود را در ایجاد پیوندهای اجتماعی ایفا کرده‌اند، یکی از برنامه‌های شاخص این همایش بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: اهدای هدیه به اسامی و القاب حضرت زهرا(س) و انجام قرعه‌کشی از بین افراد شرکت‌کننده در مراسم از دیگر برنامه‌های اجرای در همایش بزرگ «معجزه مادری» بوده است.

وی حضرت فاطمه زهرا(س) را كامل‌ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان ذکر کرد و گفت: حضرت فاطمه(س) نمونه بارز ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از آرمان‌های حق و حقیقت است اذا ضرورت دارد که در راه ترویج آموزه‌های اخلاقی و تربیتی ایشان در جامعه تلاش شود.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: امروز بیش از هر زمانی نیاز است که امت اسلامی به ویژه جامعه زنان بیش از پیش در همه امور از زهد، تقوا و عبادت تا همسرداری، ولایت‌پذیری و ایثارگری از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

وی حضرت زهرا (س) را الگوی عملی و عینی وحدت امت اسلامی دانست و گفت: شخصیت حضرت فاطمه(س) نه تنها نقطه وصل میان امامت و نبوت است بلكه نقطه اتصال جهان اسلام و بین تمام مذاهب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha