اعزام ۸۰ بانوی مددجوی کمیته امداد نکا به اردوی شوق زیارت
کد خبر: 4184001
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

اعزام ۸۰ بانوی مددجوی کمیته امداد نکا به اردوی شوق زیارت

رئیس کمیته امداد امام شهرستان نکا گفت: ۸۰ نفر از بانوان مددجوی تحت حمایت این نهاد با کمک حامیان و خیرین در قالب اردوی شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

رمضان حسینی، رئیس کمیته امداد امام شهرستان نکا،به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام مازندران، رمضان حسینی، رئیس کمیته امداد امام شهرستان نکا، گفت: در طی مراسمی با حضور مدیر کل کمیته امداد امام مازندران و امام جمعه شهرستان نکا، تعداد ۸۰ نفر از بانوان مددجوی تحت حمایت این نهاد، با کمک حامیان و خَیِّرین نکایی، در قالب اردوی شوق زیارت، روز جمعه ۳ آذر ماه به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: اعزام مددجویان امداد به اردوهای شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت حمایت، ترویج فرهنگ ناب اهل بیت(ع)، افزایش نشاط، تقویت رفتارهای دینی، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی دینی و اسلامی با استفاده از ظرفیت حامیان، خَیِّرین و کمک‌های مردمی به اجرا گذاشته می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در این کاروان‌ های زیارتی شوق زیارت زنان سرپرست خانوار و فرزندان دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت این نهاد به عنوان زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس، اعزام می شوند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا با بیان اینکه برای اعزام این تعداد بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان از محل کمک‌ها و مساعدت‌های حامیان و خَیِّرین و اعتبارات این نهاد هزینه شده است. خاطرنشان کرد: در این اردو‌های زیارتی، مددجویان از کلاس‌های آموزشی عفاف و حجاب، سبک زندگی، مشاوره خانواده، مسابقات فرهنگی، اهدای بسته‌های فرهنگی و همچنین اطعام غذای تبریکی آستان  قدس رضوی بهره‌مند می شوند.

انتهای پیام
captcha