اعزام ۸ تیم پزشکی به مناطق محروم زابل + عکس
کد خبر: 4183471
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

اعزام ۸ تیم پزشکی به مناطق محروم زابل + عکس

مسئول بسیج جامعه پزشکی زابل گفت: به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج، ۸ تیم پزشکی عمومی و تخصصی به منظور ویزیت رایگان و ارائه خدمات پزشکی در مناطق روستایی، حاشیه‌نشین و شهری ارائه خدمت خواهند کرد.

اعزام ۸ تیم پزشکی به مناطق محروم زابلبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی زابل، محمدحسین باراجی، مسئول بسیج جامعه پزشکی این شهرستان گفت: به مناسبت هفته بسیج رزمایش اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم حاشیه شهر با همکاری شبکه بهداشت و درمان در قالب طرح ویزیت رایگان و خدمات رایگان پزشکی در سطح عمومی و تخصصی به شهروندان شهری، روستایی و مناطق کمتر برخوردار در دستور کار قرار دارد، این برنامه در راستای محرومیت‌زدایی، گسترش فرهنگ همیاری و مساعدت به نیازمندان و خدمات رسانی به مناطق محروم صورت می‌گیرد.
 
باراجی ادامه داد: از ابتدای هفته بسیج تا پایان این هفته، ۸ تیم پزشکی در مناطق حاشیه‌نشین و شهری ارائه خدمت خواهند کرد و همچنین اعزام به ندامتگاه شهرستان زابل به‌صورت روزانه و ویزیت رایگان، خدمات روانشناختی و مشاوره، کنترل فشارخون توسط کانون بسیج جامعه پزشکی از دیگر برنامه‌های ما در این هفته می‌باشد.
 
وی تصریح کرد: تیم‌های اعزامی شامل پزشک عمومی، دندان‌پزشک، متخصص داخلی، روانشناس و مشاور بوده که به مناسبت هفته بسیج خدمت بی‌منت به مردم این خطه از کشور ارائه خواهند کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی زابل گفت: بیماران نیازمند توسط پزشکان عمومی، متخصص و دندان‌پزشک از خدمات کنترل فشارخون، روانشناختی و مشاوره به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند، همچنین سنجش فشار خون و میزخدمت نیز برای شهروندان به ویژه نمازگزاران نماز جمعه در نظر گرفته شده است.

 
انتهای پیام
captcha