اعلام ساعت صفر برای اشغالگران آمریکایی از سوی نجباء
کد خبر: 4179310
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

اعلام ساعت صفر برای اشغالگران آمریکایی از سوی نجباء

دبیرکل جنبش نجبا اعلام کرد ساعت صفر فرارسیده و تصمیم مقاومت برای آزادسازی عراق از سلطه اشغالگران قطعی است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نُجَباء در ایران، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: مقاومت اسلامی عراق تصمیم خود را مبنی بر آزادسازی نظامی عراق اتخاذ کرده است.

شیخ «اکرم الکعبی» با تأکید بر اینکه نه توقف در کار خواهد بود، نه سازش و نه عقب‌نشینی، اعلام کرد: این تصمیم، قطعی است و اتفاقات بزرگ‌تری در راه است.

وی در پایان پیام خود نوشت: خوشا به‌ سعادت دلاورمردان مجاهد. خوشا به‌ حال هر آنکه مشارکت و همراهی کرد. پیروزی از آن اسلام است.

ماه گذشته نیز اکرم الکعبی در پیامی ضمن دعوت از ملت آزاده عراق برای شرکت در راهپیمایی میلیونی حمایت از فلسطین، به دولت‌های پشتیبان اسرائیل گوشزد کرد که اگر درصدد گسترش دامنه جنگ باشند، با حماسه حیدری مقاومت مواجه خواهند شد.

وی گفت: از همه برادران و عزیزان دعوت می‌کنیم که در تظاهرات میلیونی روز جمعه مشارکت کنند و با احترام به درخواست برگزارکنندگان مراسم، فقط پرچم‌های عراق و فلسطین را به اهتزاز درآورند. خدا به شما جزای خیر دهد.

دبیرکل جنبش نجباء اعلام کرد: بار دیگر تأکید می‌کنیم که در صورت گسترش دایره جنگ توسط رژیم صهیونیستی، پهپادها و موشک‌های مقاومت حماسه‌ای حیدری خواهند آفرید و هرگونه دخالت آمریکای شرور یا هر کشور دیگری علیه ملت فلسطین، با پاسخ نظامی سخت روبرو خواهد شد.

انتهای پیام
captcha