آغاز دوازدهمین دوره مناظرات دانشجویی استان کرمانشاه
کد خبر: 4179224
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

آغاز دوازدهمین دوره مناظرات دانشجویی استان کرمانشاه

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه گفت: دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در سطح دانشگاه‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

آغاز دوازدهمین دوره مناظرات دانشجویی استان کرمانشاه

مسلم حدیدی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با بیان اینکه در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد فضای گفتمان در دانشگاه‌ها و لزوم جهاد تبیین در مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و رسالت نهاد انقلابی جهاددانشگاهی، به‌منظور ارتقای فرهنگ گفت‌وگو و بسط و گسترش نشاط اجتماعی، آموزش و ارتقای تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان این مسابقات در سطح استان توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، اظهار کرد: دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های سراسری، پیام نور، آزاد، غیرانتفاعی و علمی کاربردی و… می‌توانند با تشکیل تیم‌های چهار نفره نسبت به ثبت‌نام و شرکت در مسابقات اقدام کنند.

وی ادامه داد: دبیرخانه دائمی مناظرات دانشجویی استان در سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه فراخوان دوازدهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی در مرحله استانی را منتشر و ثبت‌نام این رویداد مهم فرهنگی از ۱۰ آبان ماه آغاز و تا ۱۰ آذر ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: مسابقات مناظرات در قالب گروه‌های ۴ نفره و براساس آیین نامه‌های کشوری با داوری اساتید حوزه و دانشگاه از ۱۸ آذر شروع خواهد شد.

حدیدی تآکید کرد: گروه‌های برگزیده در مرحله استانی، دانشگاهی مسابقات مناظره که در پاییز و زمستان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، علاوه بر دریافت جایزه، سهمیه حضور در مرحله کشوری را دریافت و در مرحله کشوری مسابقات که بهار ۱۴۰۳ برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد همچنین قهرمان مرحله کشوری مسابقات علاوه بر دریافت جایزه نقدی، نشان خواجه نصیرالدین طوسی (قهرمانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران) را دریافت خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: تاکنون چهار دوره از این مسابقات در سطح استان توسط سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شده و تیم‌های برگزیده به مرحلۀ منطقه‌ای و کشوری راه یافته و در برخی دوره‌ها حائز رتبه شده و برای استان افتخار آفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha