توزیع بیش از ۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی بین مددجویان مازندرانی
کد خبر: 4173033
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

توزیع بیش از ۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی بین مددجویان مازندرانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۲۲۳۴ دستگاه لوازم ضروری زندگی در راستای تأمین آسایش و رفاه خانواده‌های تحت حمایت برای نیازمندان مازندرانی توزیع شد.

توزیع  ۲۲۳۴ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین مددجویان و نیازمندان مازندرانی

موسی ترکامی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان، با اشاره به اینکه ۷۹۷۲۷ خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۲۲۳۴ دستگاه لوازم ضروری زندگی در راستای تأمین آسایش و رفاه خانواده‌های تحت حمایت برای نیازمندان مازندرانی توزیع شد.

وی افزود: این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می شود و ارزش ریالی آن مجموعاً ۱۸ میلیارد و ۶۹۴ میلیون تومان و شامل آبگرمکن، یخچال، تلویزیون، پنکه، کولر  و سایر اقلام ضروری زندگی است.

عمادی ترکامی تصریح کرد: در تابستان امسال ۴۳۸ دستگاه کولر گازی و اسپیلت با اولویت بیماران صعب‌العلاج و زمینگیر و مناطق محروم در استان توزیع شد.

معاون سلامت و حمایت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه با راه‌اندازی سامانه هوشمند امداد «سها» تمام نیازمندی‌های مددجویان در این سامانه ثبت شده و درخواست‌ها بر اساس اولویت در ردیف دریافت خدمت قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: این لوازم از محل منابع کمیته امداد و مشارکت خیرین و نیکوکارات تهیه و به نیازمندان اهدا شده است.

انتهای پیام
captcha