دومین بسیجی حادثه نورآباد شهید شد
کد خبر: 4169597
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

دومین بسیجی حادثه نورآباد شهید شد

طبق اعلام روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ممسنی، دومین بسیجی که در حادثه اخیر تروریستی کور مورد هدف قرار گرفته بود، در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.

تشییع شهیدبه گزارش ایکنا از فارس، روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ممسنی اعلام کرد که دومین بسیجی که در حادثه تروریستی کور مورد هدف قرار گرفته بود، در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.

پویا خوشنام یکی از چهار بسیجی ممسنی است که در شامگاه ۲۵ شهریور توسط دو راکب موتور سوار در میدان معلم شهر نورآباد مورد هدف قرار گرفته بود.

حادثه حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور در نورآباد روی داد که طی آن ۲ موتور سیکلت سوار اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، تیراندازی کردند که در جریان این حادثه 4 نفر از بسیجیان سپاه ممسنی از ناحیه سینه به بالا مجروح می‌شوند.

در این حادثه یاسر شجاعی در دم به شهادت رسید و سه مجروح دیگر به‌نام‌های پویا خوشنام، عارف قره‌قانی‌نیا و اسماعیل محمدی برای انجام امورات درمانی به یکی از بیمارستان‌های شیراز منتقل می‌شوند.

حال عارف قره‌قانی‌نیا و اسماعیل محمدی ثابت است اما پویا خوشنام به دلیل شدت جراحات وارده امروز، 27 شهریورماه به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha