امر به معروف و نهی از منکر نیازمند آموزش و زبان نیکو است
کد خبر: 4150519
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند آموزش و زبان نیکو است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند آموزش و زبان نیکو است و بر این اساس آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر در دستور کار قرار گرفته است

حجت‌الاسلام احمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مسعود احمدی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه در مجتمع بعثت، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از دستورات مورد تأکید خدواند متعال است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر در مسیر اصلاح جامعه است، افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های خود در مورد امر به معروف به مسئولان توصیه کردند، امر به معروف را مردمی‌سازی و آن را منحصر به دستگاه‌ها نکنند.

حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها محدود به حوزه عفاف و حجاب نیست و مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه سال ۷۰ موضوع امر به معروف مسئولان را مطرح کردند.

وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند آموزش و زبان نیکو است و بر این اساس آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه یادآور شد: با توجه به گستردگی موضوعات جهادی گروه‌های امر به معروف در موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تشکیل شده و ۱۵۰ گروه در سامانه به ثبت رسیده که هر کدام حداقل هشت عضو اصلی دارند.

انتهای پیام
captcha