حمایت زائران سمنانی بیت‌الله الحرام از کودکان نیازمند
کد خبر: 4143809
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

حمایت زائران سمنانی بیت‌الله الحرام از کودکان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان از ثبت‌نام ۱۵ نفر از زائران بیت‌الله الحرام استان در طرح اکرام ایتام خبر داد و گفت: این افراد از این پس حمایت از کودکان نیازمند را برعهده خواهند داشت.

محمد حسن ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، امروز، 6 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون ۱۵ نفر از زائران خانه خدا در طرح اکرام ایتام استان ثبت‌نام کردند، گفت: این افراد از این پس عهده‌دار حمایت از کودکان خواهند بود.

وی ادامه داد: طرح اکرام در واقع با محوریت کمک و حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند استان سمنان است که بر این اساس حجاج از این طرح استقبال خوبی داشتند.

مدیرکل کمیته امداد سمنان با بیان اینکه گروه‌های مردمی استقبال و همراهی خوبی با طرح اکرام ایتام دارند، یادآور شد: در هفته گرامیداشت مقام معلم حامیان آموزگار طرح اکرام ایتام استان سمنان به ۹۰۰ نفر رسید.

ذوالفقاری با تأکید بر اینکه این آموزگاران حامی ایتام شش هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز و ۵۲۹ دانشجو را در استان سمنان حمایت خواهند کرد، اظهار کرد: دفاتر کمیته امداد سراسر استان آمادگی نام‌نویسی افراد را برای حمایت از ایتام و نیازمندان دارد.

وی همچنین با بیان اینکه کمیته امداد استان سمنان از یک هزار و ۵۲ بیمار خاص و صعب‌العلاج با پرداخت ۲۱ میلیارد ریال کمک هزینه‌های درمانی در سال ۱۴۰۱ حمایت کرده گفت: طرح حمایتی از بیماران خاص استان در سالجاری نیز با قوت ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان از توزیع ۱۴ هزار و ۴۰۰ بسته پوشینه بین بیماران خاص و صعب‌العلاج العلاج در استان خبر داد و افزود: برقراری بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار با اولویت خانوارهای دارای بیماران خاص و صعب‌العلاج از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان بوده است.

انتهای پیام
captcha