روایت زندگی سلمان فارسی در «صدای سکوت»
کد خبر: 4109815
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

روایت زندگی سلمان فارسی در «صدای سکوت»

«صدای سکوت» عنوان نمایشی آیینی است که به زندگی سلمان فارسی از نوجوانی تا شهادت حضرت فاطمه(س) و وقایع تاریخی صدر اسلام می‌پردازد.

نمایش «صدای سکوت»

به گزارش ایکنا از اصفهان، همزمان با دهه فاطمیه، نمایش آیینی «صدای سکوت» به نویسندگی و کارگردانی سیدروح‌الله فهیمی، از اول تا 10 دی‌ماه در تالار هنر اجرا می‌شود.

این نمایش به زندگی سلمان فارسی، صحابه پیامبر(ص)، از نوجوانی تا شهادت حضرت زهرا(س) می‌پردازد و اطلاعاتی از وقایع تاریخی مختلف صدر اسلام مثل جنگ احد، جنگ خندق، رحلت پیامبر(ص)، ماجرای سقیفه و غصب خلافت امیرالمؤمنین(ع) و شهادت حضرت زهرا(س) به مخاطب ارائه می‌دهد.

در این نمایش که با استقبال علاقه‌مندان مواجه شده است، اسدالله بابایی، اسماعیل زنگل‌گیاه، محمدرضا رفیعی، ابوالفضل شریفی، مصطفی بیگدلی، مهدی فرخانی، امیرعلی ملک‌محمد، محمدجواد تولایی، سیدرضا هاشمی، حجت دشتگرد، سیدعباس فیض و عبدالرسول زارع ایفای نقش می‌کنند.

«صدای سکوت» از اول تا 10 دی‌ماه در دو سانس 18:15 و 20:15 در تالار هنر اجرا می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت بلیط رایگان می‌توانند تا روز پایانی اجرای نمایش به نشانی اینترنتی https://formafzar.com/form/namayesh مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۳۱۳۴۴۶۴۴۶۹ و ۰۹۹۱۶۶۸۴۴۸۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha