کتابداران و کتابخوانان حائز رتبه برتر در ایلام تجلیل شدند
کد خبر: 4104384
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

کتابداران و کتابخوانان حائز رتبه برتر در ایلام تجلیل شدند

کتابداران و کتابخوانان حائز رتبه برتر استانی در سطح کشور، با حضور استاندار ایلام امروز، 13 آذرماه در سالن جلسات شهید رجایی استانداری تجلیل شدند.

نشست تجلیل از کتابداران و کتابخوانان استانیبه گزارش ایکنا از ایلام و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، امروز، 13 آذرماه در نشست تجلیل از کتابداران و کتابخوانان حائز رتبه برتر استان در سطح کشور، که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: توسعه و تحول هر جامعه‌ای در سایه مطالعه و کتابخوانی است و در هر منطقه‌ای که در آن ورود می‌کنیم نماد فرهنگی آن منطقه وجود کتابخانه‌ها است.

وی ادامه داد: براساس وظیفه انسانی، دینی و مذهبی و تکلیف حقوقی باید کتابخانه‌ها را تقویت کنیم و در ایلام تأمین و تجهیز کتابخانه‌ها در دستور کار قرار گرفته و دولت هم تلاش خوبی داشته و اقدامات خوبی در این حوزه به سرانجام رسانده است. ‌

استاندار ایلام با بیان اینکه تأمین کننده منابع مالی در بحث تجهیز کتابخانه‌ها و تأمین منابع نیم درصد شهرداری‌ها است، بیان کرد: همه شهرداری‌ها باید این سهم را پرداخت کنند.

بهرام‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب رتبه برتر کتابخوانان و کتابداران استان در کشور، گفت: این موفقیت، افتخار بسیار بزرگی برای استان محسوب می‌شود.

گفتنی است در پایان این نشست، استاندار ایلام با اهدای لوح تقدیر از کتابداران و کتابخوانان برتر استان تجلیل به‌عمل آورد.

انتهای پیام
captcha