پیام قدردانی مدیرکل قرآن آموزش و پرورش از عوامل مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان
کد خبر: 4041041
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

پیام قدردانی مدیرکل قرآن آموزش و پرورش از عوامل مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان

میکائیل باقری با صدور پیامی از همه عوامل برگزاری هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام تشکر کرد.

مسابقات بین المللی قرآنبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پیامی از همه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام تشکر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

عزیزان من! قرآن نور است و حقیقتاً دل و روح را روشن مى‌کند. اگر با قرآن اُنس پیدا کنید، مى‌بینید که دل و جان شما نورانى مى‌شود. (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

قرآن، نور مطلق است که غروب و افول به آن راه ندارد و چراغ روشنی است که به خاموشی نمی‌گراید. در عظمت قرآن همین بس که کلام خداوند است و در مقام و منزلت آن همان بس که معجزه پیامبر خاتم(ص) و آیاتش تضمین‌کننده هدایت و سعادت بشر است.

ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، خداوند متعال را شاکریم که توفیق تداوم خدمت به ساحت مقدس و منور قرآن کریم را این بار در قالب هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام عنایت فرمود تا فرصت مغتنمی باشد جهت خدمت به قاریان و حافظان بین‌المللی همگام و همراه متولیان قرآنی کشور.

اکنون که به همت همه اهالی قرآنی این رویداد عظیم قرآنی جهان اسلام به بار نشست و به ایستگاه پایانی رسید بر خود فرض می‌دانم از حمایت‌های جناب آقای دکتر نوری، وزیر محترم آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام و المسلمین خاموشی، نماینده محترم ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، جناب آقای دکتر باقرزاده، معاون محترم پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، شبکه قرآن و معارف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، رادیو قرآن، شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور ، شورای عالی قرآن، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، همکاران و خادمان ساحت مقدس قرآن، عترت و نماز در ادارات آموزش و پرورش سراسرکشور و همچنین همه دست اندرکاران، عوامل اجرایی این دوره از مسابقات به ویژه همکاران خدوم ارزشمندم در اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و شهر تهران، مدیریت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و سایر عوامل برگزارکننده مراتب تقدیر و تشکر خود را ابراز می‌دارم».

همچنین در خبر دیگری از این اداره‌کل آمده است؛ مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی به هادی موحدی امین و سیدحجت ترحمی که موفق به کسب رتبه اول در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم سی وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم شده‌اند، تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادران ارجمند؛ جناب آقایان هادی موحدی‌امین و سیدحجت ترحمی، وصول خبر مسرت‌بخش کسب رتبه نخست سی وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم موجبات شادمانی و شعف جامعه قرآنی نظام تعلیم و تربیت را فراهم آورد، مطمئناً این موفقیت بزرگ دستاوردی بزرگ برای آموزش و پرورش است، البته این موفقیت نقطه شروع است و قطعاً فرصت‌های بیشماری پیش روی شما وجود دارد.

اینجانب از طرف خود و همکارانم این موفقیت ارزشمند را به محضر شما بزرگواران که از نخبگان جامعه فرهنگیان هستید تبریک و تهنیت گفته و امید آن دارم تا در سایه الطاف حضرت باری تعالی با همت والایی که دارید، در راه اعتلا و نشر قرآن، عترت و نماز و ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان عزیز و تربیت قرآنی آنان موفق مؤید باشید».

انتهای پیام
captcha