فتنه دشمنان اسلام به مهجوریت قرآن دامن زده است
کد خبر: 4037362
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فتنه دشمنان اسلام به مهجوریت قرآن دامن زده است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه عمل به قرآن کریم مهم‌ترین کلیدواژه زندگی دینی است، اظهار کرد: با فتنه و نیرنگ دشمنان اسلام، قرآن کریم مهجور شده است و ما نسبت به این کتاب آسمانی که سخنان خداوند متعال با انسان است مسئولیم.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستانبه‌ گزارش ایکنا از‌ گلستان، سردار‌ علی ملک‌شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در همایش تجلیل از برترین‌های قرآنی سپاه نینوا گلستان که امروز 30 بهمن‌ماه  که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن ولایت سپاه نینوا برگزار شد، تصریح کرد: عمل به قرآن کریم مهم‌ترین کلیدواژه زندگی دینی است و ما نباید صرفاً به قرائت قرآن اکتفا کنیم بلکه بالاتر از خواندن قرآن، عمل راستین به این آیات الهی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: هدف این است که قرآن عملاً و به‌طور قاطعانه در زندگی ما اجرایی شود و هدف قرآن هدایت بشر است؛ اما برخی افراد فکر می‌کنند که دین و قرآن فقط هدف آخرتی دارد، در حالی‌ که قرآن در وهله‌ اول برای اصلاح بشر و تحقق اهداف این دنیا، هم‌چنین درست زندگی کردن، در بُعد مادی و معنوی نازل شده‌ است که مقدمه‌ای برای زندگی ابدی خواهد بود.

ملک شاهکوهی گفت: خداوند می‌فرماید: ما قرآن را برای همه مردم نازل کردیم و خطاب خداوند به «ناس» یعنی مردم است؛ بنابراین قرآن فرامینی دارد که همه‌ مردم از این عبارت ساده متوجه حقیقت وجودی این کتاب خواهند شد و باید آن را در زندگی خود به اجرا در آورند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه باید پس از تلاوت و حفظ قرآن به سمت عمل به قرآن برویم که مهم‌ترین مسئله نیز همین است، گفت: متأسفانه در جامعه امروز ما این موضوع که قرآن راهنمای عالی برای سعادت بشر است به طور کامل درک نشده است.

ملک شاهکوهی در ادامه افزود: به تازگی با اقدامی شایسته قرارگاه قرآنی نور سپاه نینوا را با جامعه هدف پاسداران سپاه، خانواده آنان و آحاد بسیجیان راه‌اندازی کردیم تا محافل انس با قرآن تقویت شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه با فتنه و نیرنگ دشمنان اسلام، قرآن کریم مهجور شده و ما نسبت به این کتاب آسمانی که سخنان خداوند متعال با انسان است مسئولیم، تصریح کرد: باید به سمتی پیش برویم که پاسداران و خانواده‌های آنان به خصوص فرزندانشان جزو حافظان قرآن کریم باشند که جزو مطالبات به حق امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

انتهای پیام
captcha