برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مهدوی‌نژاد در سمنان
کد خبر: 4037276
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مهدوی‌نژاد در سمنان

مراسم بزرگداشت سردار شهید مهدی مهدوی‌نژاد در جمع مدیران و مسئولان استانی و پایوران سپاه سمنان در حسينيه شهدای گمنام سپاه استان برگزار شد.

شهيد مهدوی‌نژاد فرماندهی موفق در کادر سازی بود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، امروز، 30 بهمن در مراسم بزرگداشت سردار شهید مهدی مهدوی‌نژاد در جمع مدیران و مسئولان استانی و پایوران سپاه استان گشاده‌رویی و اخلاق پسندیده شهید مهدوی‌نژاد را از بارزترین خصوصیات این شهید گرانقدر دانست و گفت: آثار و برکات زیادی در دوران زندگی سردار شهید مهدی مهدوی نژاد وجود داشت که باید خصوصیات اخلاقی شهدا را سرمشق خود قرار دهیم.

نماينده ولی‌فقيه در استان سمنان با اشاره به اینکه اینگونه نیست که رسيدن به مقام شهدا دست نیافتنی باشند بلکه راه این شهدا رفتنی و دست یافتنی است یادآور شد: یکی دیگر از ویژگیهای برجسته این شهید استقامت این شهید بود که در این راستا در روایات آمده اگر شیعیان ما استقامت داشته باشند ملائکه با آنها مصافحه می‌کنند و از آسمان و زمین به آنها برکت و روزی می‌رسد.

حجت‌الاسلام مطيعی در خصوص سبک فرماندهی و مدیریت سردار مهدوی‌نژاد گفت: وی در کادرسازی موفق بود و نیروهایی که در ابتدای دفاع مقدس به کار گرفتند بعدها هر کدام از فرماندهان موفق شدند و این شاخصه فرماندهی و مدیریت جهادی شهید مهدوی نژاد بود.

همچنین حميد دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به تشییع باشکوه شهید حاج مهدی مهدوی‌نژاد در استانهای سمنان و قم گفت: اینگونه تجلیل از سردار شهید مهدوی‌نژاد نشانه معنویت و اخلاص اين شهید بود.

وی با اشاره به ویژگیهای برجسته این شهید والامقام اظهار کرد: از بارزترین شاخصهای شهید آرامش حاصل از ایمان عمیق بود که در وجود این شهید گرانقدر متجلی بود.

یادآور می‌شود در این مراسم از خانواده معظم سردار شهید مهدی مهدوی‌نژاد تجلیل به عمل آمد.

خاطر نشان می‌شود شهید مهدوی‌نژاد بیش از ۱۰۰ ماه مسئوليت فرماندهی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی در تیپ قائم آل محمد(عج) استان سمنان، تیپ الغدیر استان یزد، لشکر ۱۶ قدس گیلان، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) و سپاه استان قم و مسئولیت جانشینی معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کارنامه خدمات خود به نظام جمهوری اسلامی داشت که در سالروز میلاد مولای متقیان حضرت علی(ع) بر اثر عوارض شیمیایی حاصل از دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام
captcha