برگزاری مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی در بویراحمد
کد خبر: 4036271
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴

برگزاری مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی در بویراحمد

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بویراحمد گفت: مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان بویراحمد آغاز شد.

 مسابقات قرآن، نماز و عترت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، قدرت موسوی‌ارشد، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بویراحمد روز گذشته، 24 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با هدف آموزش ترویج و تبیین فرهنگ و معارف اسلامی به دانش‌آموزان و خانواده‌ها چهلمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان شهرستان بویراحمد آغاز شد.

وی افزود: این مسابقات در ۱۴ رشته برای پسران و ۱۲ رشته برای دختران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است که در مجموع ۳۵۰ دانش‌آموز پسر و دختر در هر سه دوره تحصیلی به مرحله استانی معرفی می‌شوند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بویراحمد بیان کرد: در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز شرکت کردند که از این تعداد ۸۰۰ نفر به مرحله شهرستانی راه یافتند.

موسوی‌ارشد تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به لحاظ تعداد برگزیده‌های استانی در بین ۱۳ شهرستان و منطقه رتبه اول این مسابقات را در کهگیلویه‌وبویراحمد کسب کرد.

وی یادآور شد: مرحله استانی مسابقات فروردین سال آینده به صورت ضبط ویدیویی و ارسال در فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha