حمایت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از تولیدات رضوی هنرمندان
کد خبر: 4035961
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

حمایت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از تولیدات رضوی هنرمندان

رئیس بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) اعلام کرد: ما از تولیدات هنرمندان در استان خوزستان نه تنها در جشنواره شعر عربی رضوی بلکه در بخش‌های مختلف مثل فضای مجازی، تولیدات مکتوب و ... با محوریت امام رضا(ع) حمایت می‌کنیم.

تولیدات رضوی هنرمندان را حمایت می‌کنیمبه گزارش ایکنا از خوزستان، محمود رضا برازش، رئیس بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی که عصر امروز ۲۳ بهمن در شوش برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ایام ماه رجب در توضیح برنامه‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: نونزده سال پیش جشنواره امام رضا(ع) با یک جشنواره شعر در مشهد آغاز شد و با استقبالی که از این رویداد شد، سال‌های بعد این جشنواره‌ها از نظر کمی و جغرافیایی توسعه پیدا کرد و امسال نوزدهمین جشنواره امام رضا(ع) در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: جشنواره شعر رضوی به زبان عربی به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود. این جشنواره به زبان ترکی در آذربایجان غربی و به زبان فارسی در کرمان برگزار شد. جشنواره تئاتر رضوی به میزبانی تبریز، جشنواره فیلم در گلستان، جشنواره خوشنویسی در بیرجند، جشنواره دلنوشته به امام رضا(ع) در مازندران  و برنامه‌های دیگر در سایر استان‌ها برگزار می‌شوند.

برازش با بیان اینکه همه استان‌ها سعی می‌کنند برنامه‌های متنوعی را در ارتباط با امام رضا(ع) برگزار کنند، گفت: هدف این است که هنرمندان مختلف از دیدگاه‌های مختلف به زندگی و سیره امام رضا(ع) بپردازند و با فیلم و عکس و تئاتر و شعر به مردم معرفی کنند. ما نیز سعی می‌کنیم از این برنامه‌ها حمایت کنیم‌.

رئیس بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: این بنیاد با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آستان قدس رضوی و سایر نهادها برای حمایت‌ از برنامه‌هایی که با محوریت امام رضا(ع) در داخل و خارج از کشور برگزار می‌شوند، ایجاد شده است.

برازش در پایان گفت: ما از تولیدات هنرمندان در استان خوزستان نه تنها در جشنواره شعر عربی رضوی بلکه در بخش‌های مختلف مثل فضای مجازی، تولیدات مکتوب و ... با محوریت امام رضا(ع) حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha