توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در میان خانواده مددجویان زندان جیرفت
کد خبر: 4031511
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در میان خانواده مددجویان زندان جیرفت

همزمان با بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان از زندان شهرستان جیرفت و به همت انجمن حمایت زندانیان جیرفت، ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان بین خانواده‌های زندانیان نیازمند در جیرفت توزیع شد.

یداله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، همزمان با بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان از زندان شهرستان جیرفت، با مرخصی پایان محکومیت ۵۷ نفر از زندانیان واجد شرایط موافقت شد و این افراد بر اساس آئین‌نامه سازمان زندان‌ها از بند رهایی یافتند.

یداله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در جریان این بازدید که با حضور مدیرکل زندان‌های‌ استان و قضات شهرستان جیرفت برگزار شد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲ محکوم جرائم غیر عمد از زندان جیرفت آزاد شده‌اند.

موحد افزود: به همت شعبه حل اختلاف ویژه زندان جیرفت نیز از ابتدای سال ۱۶۷ جلسه در کمیته صلح و سازش زندان برگزار شده و ۱۳ نفر از قصاص رهایی یافته‌اند. ۸ زندانی جرائم غیرعمد نیز با صرف ۹۰۰ میلیون ریال به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) توسط انجمن حمایت زندانیان جیرفت آزاد شده‌اند.

در جریان این بازدید ۳۷ کارت هدیه به همراه یک جلد قرآن نیز توسط رئیس کل دادگستری استان و به همت انجمن حمایت زندانیان جیرفت، به مددجویان زن زندان جیرفت به مناسب ولادت حضرت فاطمه (س) اهدا شد و ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان بین خانواده‌های زندانیان نیازمند در جیرفت توزیع شد.

انتهای پیام
captcha