حمایت دشمنان از استکبار گواه مسیر غلط آنان است
کد خبر: 4024742
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
امام‌جمعه جیرفت:

حمایت دشمنان از استکبار گواه مسیر غلط آنان است

امام‌جمعه جیرفت با بیان اینکه حماسه نهم دی‌ماه پیام ایستادگی ملت ایران در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی را به جهان مخابره کرد، گفت: حمایت دشمنان خود گواهی بر انحراف و حرکت در مسیر نادرست است، اما فتنه‌گران توبه نکرده و بر مسیر غلط خود پافشاری کردند که منجر به اهانت به مقدسات شد.

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام میثم تارم، امام‌جمعه جیرفت، امروز، ۹ دی‌ماه در تجمع دشمن‌شکن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: حضور تمامی اقشار و رده‌های سنی در تجمع نهم دی‌ماه ستودنی است؛ یوم‌الله 9 دی، روزی بسیار بزرگ و پرافتخار در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی فتنه 9 دی را بهانه‌ای برای معاندان برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری ماه‌ها قبل از انتخابات هشدار داده و به مسئولان و مردم وجود فتنه‌ای بزرگ را گوشزد کردند. دشمن برای هر گزینه‌ای طرح و برنامه‌ای حساب شده تدوین می‌کند و اجرای آن بعضا سال‌ها طول می‌کشد.

تارم با بیان اینکه کسانی که سال‌های سال از انتصاب به امام راحل و شهدا محبوبیت کسب کرده‌اند در صورت گرایش به دشمن، بهترین مهره‌ها برای آنها هستند، اظهار کرد: دشمن در فتنه ۸۸ برخی از این مهره‌ها را به کار گرفت و بر تقلب خیالی در انتخابات تأکید کرد و راهکارهای عقلایی و منطقی رهبر معظم انقلاب را نپذیرفتند.

وی ادامه داد: دلیل اصرار بی‌دلیل بر ابطال انتخابات آن بود که موجب بی‌اعتمادی مردم نسبت نظام و ناظران و زیرسؤال رفتن تمامی انتخابات کشور می‌شد که استقلال کشور نابود و زمینه نفوذ حداکثری دشمن در کشور فراهم می‌آمد.

امام‌جمعه جیرفت هوشیاری رهبر معظم انقلاب را مانع از تحقق اهداف شوم فتنه‌گران دانست و گفت: لشکر در کمین نشسته استکبار جهانی در میان معترضان حضور یافت و سردمداران استکبار نیز حمایت خود را علنی کردند و حمایت دشمنان خود گواهی بر انحراف و حرکت در مسیر نادرست است.

وی تصریح کرد: فتنه‌گران توبه نکرده و بر مسیر غلط خود پافشاری کردند که منجر به اهانت به مقدسات شد و ملت انقلابی خونش به جوش آمده و حماسه بزرگ نهم دی‌ماه را خلق کرد تا نقطه عطفی در حوادث باشد و توطئه‌ فتنه‌گران برای همگان آشکار شود.

تارم حماسه نهم دی‌ماه را از بصیرت مردم دانست و گفت: حماسه نهم دی‌ماه پیام ایستادگی ملت ایران در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی را به جهان مخابره کرد.

وی با اشاره به خواص بی‌بصیرت، افزود: برخی از خواص نیز در این برهه از سیل خروشان مردم عقب مانده و چهره واقعی‌شان هویدا شد. بصیرت لازمه اقدام به هنگام است و ملت همواره باید بصیرت خود را در تمامی ابعاد حفظ کند.

امام ‌جیرفت ادامه داد: افراد بی‌بصیرت همچون کسانی‌ هستند که در شبی تاریک و مه غلیظ بخواهند دشمن را هدف قرار دهند. برخی احساس مسئولیت دارند اما نمی‌دانند آن را کجا به کار بگیرند و اقدامشان برخلاف مسیر انقلاب خواهد بود که این ثمره بی‌بصیرت بودن است.

وی بصیرت مردمی را باعث تقویت ضریب امنیتی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: نهم دی‌ماه اوج بصیرت ملت ایران و تجلی آن برای جهانیان بود و شهید حاج قاسم سلیمانی بر جهانیان دین دارد و همه وام‌دار این فرمانده مقتدر هستیم که حضور در عرصه‌های انقلاب تلاش برای جبران گوشه‌ای از مجاهدت‌های این شهید والامقام است.

انتهای پیام
captcha