کوچه‌ بنی‌هاشم قم با رزرو اینترنتی و رعایت پروتکل‌ها برپا می‌شود
کد خبر: 4022256
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
از ۲۹ آذرماه؛

کوچه‌ بنی‌هاشم قم با رزرو اینترنتی و رعایت پروتکل‌ها برپا می‌شود

مسئول اجرای بیست‌و‌یکمین سوگواره تجسمی کوچه بنی‌هاشم گفت: این دوره از نمایشگاه به‌همت هیئت محبین حضرت زینب(س) از امشب ۲۹ آذرماه لغایت ۱۶ دی‌ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۳ پذیرای مردم و زائرین حضرت زهرا(س) خواهد بود.

کوچه‌ بنی‌هاشم با رزرو اینترنتی و رعایت پروتکل‌ها برپا می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، سیدمهدی رضوی، مسئول هیئت محبین حضرت زینب(س) در نشستی با اصحاب رسانه که به‌مناسبت برگزاری بیست‌و‌یکمین سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم امروز ۲۹ آذرماه در محل برپایی این نمایشگاه برگزار شد، بیان کرد: باتوجه به غلبه فضای مجازی و اهمیت وجود فعالیت‌های خلاقانه در برنامه‌های مذهبی می‌تواند عامل جذب جوانان شود.

وی افزود: جوانان و سایر اقشار مختلف جامعه با بهره‌گیری از مجموعه کوچه‌های بنی‌هاشم و آشنایی با معارف شیعه و اهل بیت‌(ع) درصدد برمی‌آیند تا به دنبال شناخت بیشتر ایشان بروند.

رضوی اظهار کرد: این نمایشگاه هرساله مورد استقبال همه اقشار و گروه‌های سنی جامعه واقع شده است.

وی تاکید کرد: نمایشگاه بنی هاشم به هیچ ارگان یا شخص وابستگی ندارد و تمام منابع مالی آن از محل کمک‌های مردمی در هئیت محبین حضرت زینب(س) تأمین می‌شود.

در ادامه این نشست سید محمد روحانی، مسئول اجرای بیست و یکمین سوگواره تجسمی کوچه بنی‌هاشم اظهار کرد: این دوره از نمایشگاه به همت هیئت محبین حضرت زینب(س) از امشب ۲۹ آذرماه لغایت ۱۶ دی ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۳ پذیرای مردم و زائرین حضرت زهرا(س) خواهد بود.

وی افزود: نحوه تهیه بلیت رزرو رایگان بلیت می‌توانند به نشانی  mihebinzeinab.ir  مراجعه کنند‌.

روحانی ابراز کرد: ظرفیت و سهمیه پذیرش زائرین در محل نمایشگاه هرساله حدود ۲۰۰ نفر بوده است اما از سال گذشته و با توجه به شیوع کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یک سوم ظرفیت برپا خواهد شد.

روحانی به اجرای تئاتر در نمایشگاه امسال اشاره و بیان کرد: سال‌های گذشته شاهد حضور حدود ۵۰ هزار نفر بازدید کننده و ۲۰ اجرای تئاتر بودیم اما امسال با یک سوم ظرفیت خواهد بود.

وی اظهار کرد: محتوای نمایشگاه امسال براساس تاریخ صدر اسلام و نقش حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت امام علی (ع) در ۶ صحنه و به زبان نمایش و تئاتر به اجرا درمی‌آید.

روحانی تصریح کرد: غرفه پاسخگویی به سوالات دینی، غرفه کودکان، خانواده، واحد رسانه از دیگر بخش‌های نمایشگاه امسال است.

یادآور می‌شود، شماره حساب بانک تجارت ۱۵۳۰۷۱۷۶۴۶ به نام هیئت محبین حضرت زینب(س) آماده پذیرش هرگونه هدایا و نذورات خیرین است.

انتهای پیام
captcha