امر به معروف و نهی از منکر در نهاد‌ها و سازمان‌ها نهادینه شود
کد خبر: 4015711
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

امر به معروف و نهی از منکر در نهاد‌ها و سازمان‌ها نهادینه شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به کسب رتبه برتر علوم پزشکی کرمانشاه در ارزیابی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، گفت: باید تلاش کنیم تا این فریضه در دل نهاد‌ها و سازمان‌ها جای گیرد.

امر به معروف و نهی از منکر در دل نهاد‌ها و سازمان‌ها جای بگیرد

محمدرضا غلامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به کسب رتبه برتر دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ارزیابی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار کرد: احیای امر به معروف احیای تمام فرائض دینی است و با توجه به این فریضه می‌توان بر بسیاری از مشکلات که امروز کشور با آن درگیر است، فائق آمد.

وی با تأکید به اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در دل نهاد‌ها و سازمان‌ها جای بگیرد، افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید به خوبی اجرا شود و اگر آن را به خوبی اجرا کنیم نتایج و اثرات آن را در جامعه ملموس حس می‌کنیم.

غلامی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات مهم دین اسلام است که اجرایی نشدن آن تأثیرات گسترده و عمیقی بر تمامی ابعاد جامعه دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان گفت: امر به معروف و نهی از منکر در تمامی عرصه‌ها کارساز است و باید این واجب الهی را نهادینه‌سازی کنیم.

انتهای پیام
captcha