رونمایی از «مشق عشق» استاد اکرمی + فیلم
کد خبر: 4009544
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

رونمایی از «مشق عشق» استاد اکرمی + فیلم

در هفتمین آیین تجلیل از نخبگان پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران اثر «مشق عشق» از علیرضا اکرمی، استاد ممتاز خوشنویسی مازندران رونمایی شد.

رونمایی از «مشق عشق» اثر استاد اکرمی در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، در هفتمین آیین تجلیل از نخبگان پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران، امروز، 10 آبان‌ماه، اثر «مشق عشق» از استاد علیرضا اکرمی با حضور مسئولان استانی در اردوگاه بادله، رونمایی شد.

محمود تنها، رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: در جشنواره تربیت حکیمانه، در کنار تأمل بر مفاهیم تربیتی قرآنی به دنبال خلق آثار هنری با محوریت پیام‌های آیات قرآن هستیم و در این راستا مجموعه «مشق عشق» با حضور مسولان استانی در اردوگاه شهدای دانش‌آموز رونمایی شد.

دبیر جشنواره قرآنی تربیت حکیمانه افزود: ذات هنر با خوبی همنشین است و هرچه هنر ناب‌تر و جذاب‌تر باشد تأثیر آن بر مخاطب هم بیشتر و بهتر خواهد بود.

وی افزود: استاد اکرمی از جمله هنرمندانی است که سال‌هاست مشغول خوش‌نویسی آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع) است و مجموعه «مشق عشق» دارای ۱۲۰ اثر که نیمی آیات الهی و نیم دیگر اشعار معرفتی حافظ، مولانا و سعدی است در راستای جشنواره تربیت حکیمانه نگاشته شده است. تبدیل آیات الهی به تابلو نوشته‌هایی با خط زیبا موجب می‌شود تأثیر بصری آن تا مدت‌ها در ذهن بیننده باقی بماند.

تنها درباره خلق آثار هنری مبتنی بر آیات و روایات گفت: برپایی جشنواره‌ها و مسابقات مختلف در قالب‌های مختلف می‌تواند زمینه ایجاد فضای رقابتی بین هنرمندان برای تولید آثار زیباتر و زمینه انتقال موثر معارف و فرهنگ اسلامی را ایجاد کند.

وی در پایان افزود: مجموعه «مشق عشق» امروز رونمایی و به دارالقرآن امام خمینی آموزش و پرورش اهدا شد.

انتهای پیام
captcha