کسب رتبه برتر بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی کرمانشاه
کد خبر: 4002695
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

کسب رتبه برتر بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی کرمانشاه

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از کسب رتبه برتر بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی استان با کسب ۱۹۶ امتیار در بین ۴۵ دانشگاه، مؤسسه آموزش عالی و دانشکده مستقل استان خبر داد.

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از کسب رتبه برتر بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی استان با کسب ۱۹۶ امتیاز در بین ۴۵ دانشگاه، مؤسسه آموزش عالی و دانشکده مستقل موفق به کسب این امتیاز شد. دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علوم پزشکی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی با اشاره به کسب این امتیاز، افزود: رسالت دانشجویان جهاد دانشگاهی در عرصه‎‌های مختلف، متفاوت بوده و فعالیت‌های ارزشمندی در این راستا دارند.

خدادادی تصریح کرد: دانشجویان بسیجی بر اساس منویات مقام معظم رهبری با هدف کار و تولید جهادی اقدامات مناسبی را در عرصه‌های مختلف ارائه می‌دهند که این امر ستودنی است.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به برخی اقدامات انجام گرفته توسط دانشجویان بسیجی این سازمان، گفت: تولید محتوا، فعالیت در فضای مجازی، تعامل با مراکز فرهنگی، برپایی مسابقات و سازماندهی دانشجویی از جمله این اقدامات است.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم تا در قالب انجام فعالیت‌های دانشجویان این سازمان در راستای شناسایی و رفع نیاز‌های مردم که دانشجویان دنبال می‌کنند، در مسیر خدمت قدم برداریم.

انتهای پیام
captcha