اجرای طرح قربانی نیابتی در زنجان
کد خبر: 3984255
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
به مناسبت عید قربان؛

اجرای طرح قربانی نیابتی در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: به مناسبت عید سعید قربان طرح قربانی نیابتی در زنجان اجرا می‌شود و 235 پایگاه آماده جمع‌آوری نذورات مردم هستند.

اجرای طرح قربانی نیابتی در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، 24 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تسهیل در اهدای نذورات، شناسایی نیازمندان واقعی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی طرح قربانی نیابتی هم‌زمان با سراسر کشور در آستانه عید سعید قربان در استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی ابراز کرد: علاوه بر دفاتر چهارده‌گانه کمیته امداد، 235 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری‌، مصلی‌ها و مساجد برای دریافت نذورات و هدایای مردمی آمادگی کامل دارند و مردم می‌تواند دام یا مبلغ آن را به این دفاتر و پایگاه‌ها تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان یادآور شد: اگر فرد خیری توان خرید یک رأس گوسفند را نداشته باشد اما بتواند مبلغی را پرداخت کند، مابقی هزینه خرید یک رأس گوسفند توسط کمیته امداد استان تأمین و به نیت فرد خیر و نیکوکار گوسفند خریداری، ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع  ویروس منحوس کرونا و در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم‌استانی‌های خیر می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق تلفن نیکوکاری 33116، شماره کارت مجازی 6037997950030420 و شماره‌حساب 0110769749001 با شناسه 880318666 در طرح قربانی نیابتی مشارکت کنند.

صفری ضمن قدردانی از مردم نوع‌دوست و خیر استان در همراهی کمیته امداد استان برای خدمت به نیازمندان تصریح کرد: در سال گذشته مردم خیر و نیکوکار استان بیش از 3 میلیارد و 300 میلیون تومان به‌صورت نقدی، ذبح قربانی و اهدای گوشت قربانی در عید سعید قربان مشارکت داشتند.

وی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و شناسایی نیازمندان همه نذورات اهدایی مردم به‌ویژه گوشت قربانی در همان ساعات اولیه بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha