نام‌نویسی ۱۵۱۱ شرکت‌کننده قرآنی در مازندران
کد خبر: 3976410
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

نام‌نویسی ۱۵۱۱ شرکت‌کننده قرآنی در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در چهل و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم یک‌هزار و ۵۱۱ نفر از مازندرانی‌ها نام‌نویسی کردند.

نام‌نویسی 1511 متسابق قرآنی در مازندرانحجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، یک‌هزار و ۵۱۱ نفر از علاقه‌مندان و فعالان قرآنی در مازندران شرکت کردند.

وی افزود: جلسات توجیهی مسابقات چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم در مناطق مختلف استان مازندران برگزار و شیوه‌نامه آن نیز تبیین شد.

مدیرکل اوقاف مازندران با اشاره به اطلاع‌رسانی همگانی جهت حضور علاقه‌مندان در این دوره از مسابقات، تصریح کرد: پایان ثبت نام تا تاریخ ۱۳خرداد سال جاری بوده است.

حیدری با اشاره به اینکه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مانند سال گذشته به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، گفت: در راستای افزایش سطح کیفی مسابقات، مانند سال گذشته در نظر داریم طبق دستورالعمل سازمان مسابقات را به صورت منطقه‌ای برگزار کنیم که نفرات برتر هر منطقه به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

وی با تأکید بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی در جامعه، افزود: امروز جامعه ما به مفاهیم قرآن کریم بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد و لازم است در این زمینه اهتمام جدی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha