هرکجا فساد حاکم باشد عدالت از بین می‌رود
کد خبر: 3950561
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

هرکجا فساد حاکم باشد عدالت از بین می‌رود

امام جمعه ارومیه گفت: ضرورت دارد مباحث استانی و فساد با شفافیت در معرض دید عموم مردم قرار بگیرد و مسئولان باید با این موضوع مبارزه کنند، زیرا هر کجا فساد باشد عدالت از بین می‌رود.

ارسالی امروز | هرکجا فساد حاکم باشد عدالت از بین می‌رودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، امروز، دهم بهمن ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: جایگاه فاطمه زهرا(س) بسیار والا و ویژه بوده و روز ولادت ایشان بهترین مناسبت برای تکریم زنان و همسران در ایران‌اسلامی است.

وی افزود: همه باید سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با عظمت و با شکوه گرامی داشته و پیام‌های آن را به نسل‌های آینده منتقل کرد. دستاوردهای ۴۰ ساله نظام انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی غرب و آمریکا را به چالش کشیده است.

وی ادامه داد: عالمان و اندیشمندان باید دستاوردهای نظام‌ اسلامی را برای نسل‌های جوان تبیین کنند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: مشکلات صادرات و فروش محصولات کشاورزی باید حل شود و وظیفه نمایندگان و مسئولان استانی رسیدگی به مشکلات محصولات کشاورزی است.

وی افزود: از اقدامات قوه‌قضائیه در مبارزه با فساد قدردانیم و باید این‌اقدامات تا ریشه‌کن شدن‌ کامل فساد ادامه پیدا کند و از ریاست قوه قضائیه درخواست می‌شود سفرشان را به استان آذربایجان غربی به خاطر حساسیت‌های جغرافیایی و مرزی تسریع کنند تا مشکلات قضایی در استان مرتفع شود.

امام جمعه ارومیه اظها کرد: مباحث استانی و فساد باید با شفافیت در معرض دید عموم مردم قرار بگیرد و مسئولان باید با این موضوع مبارزه کنند، زیرا هر کجا فساد باشد عدالت از بین می‌رود.

انتهای پیام
captcha