شرکت 120 قرآن‌آموز در دوره‌های قرآنی مؤسسه نورالبیان شوش
کد خبر: 3945874
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰

شرکت 120 قرآن‌آموز در دوره‌های قرآنی مؤسسه نورالبیان شوش

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان شوش با بیان اینکه در حال حاضر 120 قرآن‌آموز در دوره‌های این مؤسسه شرکت می‌کنند، گفت: رسالت این مؤسسه، ایجاد پایگاه قرآنی و نخبگانی برای جریان‌سازی قرآنی در شهرستان است.

شرکت 120 قرآن‌آموز در دوره‌های قرآنی مؤسسه نور البیان شوشعلی حمزه، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان شوش در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره فعالیت‌های این مؤسسه، گفت: با توجه به احساس نیاز شهرستان در حوزه گسترش آموزش‌های قرآن و ترویج معارف قرآن‏ی، مؤسسه نورالبیان شوش در سال 97 زیر نظر اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه رسالت این مؤسسه، ایجاد پایگاه قرآنی و نخبگانی در شهرستان برای جریان‌سازی قرآنی در شهرستان است، افزود: برنامه‌های مؤسسه با محوریت شناسایی، جذب و ارتقای استعدادهای قرآنی است. با وجود استادان مجرب در شهرستان، تلاش ما بر تربیت نیروی متخصص قرآنی است.

به گفته حمزه، کلاس‌های مؤسسه نورالبیان به صورت گسترده در سطح شهر و اطراف آن برگزار می‌شود و از جمله برنامه‌های مؤسسه، اعزام نیرو به نقاط اطراف شهر برای برگزاری دوره‌های آموزشی است. برنامه‌های مؤسسه در حال حاضر شامل دوره‌های حضوری و مجازی‏، عمومی و تخصصی، محافل قرآنی، تولید نرم‌افزارهای آموزشی قرآن و برگزاری جلسات معارف در سطح شهرستان است.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان شوش با بیان اینکه در حال حاضر 120 قرآن‌آموز در دوره‌های مؤسسه شرکت می‌کنند، گفت: فعلا آموزش‌های ما ویژه پسران 7 تا 18 سال است. در این سال‌ها با اهتمام مربیان مؤسسه قرآن‌آموزان ما در سطح مسابقات شهرستانی و استانی قرآن‏، عترت و نماز افتخارآفرینی کردند. دعوت از چهار نفر از قرآن‌آموزان مؤسسه به برنامه اسراء از دیگر افتخار آفرینی‌های قرآن‌آموزان ما است.

انتهای پیام
captcha