تجلیل از خانواده شهدای مدافعان سلامت در ساری / توزیع ۵۰۰ بسته اهدایی به پرستاران
کد خبر: 3942209
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

تجلیل از خانواده شهدای مدافعان سلامت در ساری / توزیع ۵۰۰ بسته اهدایی به پرستاران

با حضور نماینده ولی‌فقیه در مازندران از خانواده شهدای مدافعان سلامت، تعدادی از پرستاران و کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا، امروز، ۳۰ آذرماه در مصلای ساری تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از خانواده شهدای مدافعان سلامت در ساری/ توزیع 500 بسته اهدایی به پرستارانبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، امروز، ۳۰ آذرماه در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع سلامت و تکریم و تعظیم از پرستاران کادر درمان که در مصلای ساری برگزار شد، گفت: از اینکه روز میلاد حضرت زینب (س) به روز پرستار نامیده شده است بسیار مایه مباهات است چرا که این شخصیت الگویی برجسته برای بانوان است.

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم ایران در تمام عرصه‌های انقلاب، افزود: در دنیا برای مقابله با کرونا از انواع برخورد قهریه و محدودیت‌های بلند مدت ابائی نداشتند، اما در ایران اسلامی، همکاری مردم و مدیریت درست ستاد بحران کرونا سبب شد که در کشور، محدودیت‌ها و برخورد‌های قهریه اندک باشد.

لائینی تصریح کرد: در مبارزه با کرونا نهاد‌های حمایتی همچون بنیاد برکت، بنیاد مستضعفین، و کمیته امداد و بهزیستی و خیرین پای کار بودند که لازم است از همه آنان قدردانی کنم که در بحران‌ها همیار و همراه مردم هستند.وی افزود: امیداریم در ادامه راه مقابله با کرونا، تلاش محققان ایرانی در تولید واکسن کووید ۱۹ به ثمر بنشیند و از این بحران، سرفراز بیرون برویم و نیازمند به بیگانگان نباشیم.

وی ضمن گرامیداشت سالروز سردار سلیمانی، شهادت فخری‌زاده، هفته وحدت حوزه و دانشگاه و روز دانشجو، افزود: در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی قرار داریم همه باید تلاش کنیم یاد و راه این شهدا و نیز امروز شهدای سلامت را در اذهان زنده نگه داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به توزیع ۵۰۰ سبد هدایی به پرستاران فعال، گفت: امروز این هدایا به پرستارانی که امشب را در کنار بیماران به سر می‌برند از سوی خیرین سلامت، ستاد اجرایی فرمان امام، اداره کل اوقاف و امور خیریه، فرمانداری، صدا و سیما نیروی انتظامی و دفتر امام جمعه ساری اهدا می‌شود.

در ابتدای این مراسم عباسعلی رضایی فرماندار ساری، با گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: امروز ۵۰۰ سبد کالا با هماهنگی دستگاه‌ها و دفتر نماینده ولی‌فقیه تقدیم به پرستاران می‌شود. پرستارانی که امروز در مقابله با کرونا برای خدمت به همنوعان خود فعالیت می‌کنند، تلاش و فعالیت آن‌ها همانند رزمندگان دفاع مقدس باارزش است.

در ادامه موسوی، رئیس دانشگاه علوم پرشکی مازندران ضمن تبریک روز پرستار، گفت: پرستاران مهمترین کسانی هستند که در حوزه مقابله با کووید ۱۹ در خط مقدم فعالیت داشته و دارند. از صدا سیما و برادران انتظامی و سپاهیان و بسیجیان غیور تلاش وافری در مبارزه با شیوع کووید داشتند، سپاسگزارم.

موسوی تصریح کرد: شایسته است در این مراسم برای کسانی که هستی‌شان را برای سلامتی مردم به خطر انداختند یادی کنیم و درود بفرستیم به شهدای سلامتی که از ابتدای شروع این بیماری پای کار بودند.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافعان سلامت و تعدادی از پرستاران و کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا با حضور نماینده، ولی فقیه در مازندران تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام
captcha