برگزاری مسابقه قرآن ویژه خانواده کارکنان لشکر ۲۸ پیاده کردستان
کد خبر: 3924918
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

برگزاری مسابقه قرآن ویژه خانواده کارکنان لشکر ۲۸ پیاده کردستان

مسئول عقیدتی ـ سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان از برگزاری مسابقه قرآنی ویژه خانواده کارکنان لشکر ۲۸ پیاده کردستان به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام خلیل عبداللهی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری مسابقه قرآنی ویژه کارکنان و خانواده‌های لشکر 28 پیاده کردستان به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در کردستان خبر داد و اظهار کرد: علاقمندان تا پایان هفته دفاع مقدس فرصت دارند تا در این آزمون قرآنی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه قرآنی به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان با مراجعه به کانال مصباح خانواده می‌توانند نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان بیان کرد: در قالب این مسابقه قرآنی چهار سؤال قرآنی از سوره‌های حج، توبه، نساء و احزاب طراحی شده است که برای هر سؤال یک دقیقه زمان فرصت داده شده است.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری مسابقات قرآن و عترت، تحقق منویات مقام معظم رهبری، ترویج فرهنگ قرآن، انس و الفت بیشتر با قرآن و آشنایی بیشتر با آیاتی با مضمون جهاد در راه خدا بین شرکت‌کنندگان است.

انتهای پیام
captcha