برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌های وضعیت سفید استان اردبیل برگزار خواهد شد
کد خبر: 3898004
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌های وضعیت سفید استان اردبیل برگزار خواهد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: به زودی برنامه‌های فرهنگی و هنری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در شهرستان‌هایی که از سوی مراجع ذیربط وضعیت سفید اعلام می‌کنند، اجراء خواهیم کرد.

برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌های وضعیت سفید استان اردبیل برگزار خواهد شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۱ اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد مقابله با کرونا این اداره کل، گفت: فرهنگ، هنر و رسانه استان اردبیل نیز مانند بسیاری از حوزه‌ها در بحث شیوع بیماری کرونا، دچار ضرر و زیان بسیاری گردید.
وی افزود: با توجه به قول مساعد دولت و تلاش‌های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در جبران آسیب کسب و کار‌های فرهنگ، هنر و رسانه، صاحبان کسب و کار‌های فرهنگ، هنر و رسانه متضرر از کرونا در استان اردبیل هرچه سریعتر نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه‌های معرفی شده نمایند.
اسحاقی تصریح کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به زودی در شهرستان‌هایی که از سوی مراجع زیربط وضعیت سفید اعلام گردد برنامه‌های فرهنگی و هنری را در شهرستان‌های وضعیت سفید اجراء خواهیم نمود.
وی اظهار کرد: در دیگر شهرستان‌ها نیز، برنامه‌های فرهنگی و هنری را همچنان در قالب فضای مجازی دنبال خواهیم نمود و از فرصت فضای مجازی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha