آمادگی دانشگاه ادیان و مذاهب برای پذیرش دانشجو
کد خبر: 3896839
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

آمادگی دانشگاه ادیان و مذاهب برای پذیرش دانشجو

معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از پذیرش دانشجوی دانشگاه ادیان و مذاهب در مقطع کارشناسی ارشد از بین طلاب و روحانیون دارای مدرک سطح دو برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد.

آمادگی دانشگاه ادیان و مذاهب برای پذیرش دانشجو

ماموستا ایوب احمدپور، معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: بر اساس توافق دانشگاه ادیان و مذاهب و دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت، دانشگاه ادیان و مذاهب برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مقطع کارشناسی ارشد از بین طلاب و روحانیون اهل سنت  دارای مدرک سطح دو دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: ثبت‌نام در سایت دانشگاه ادیان و مذاهب، منوط به ثبت مشخصات طلاب و روحانیون اهل سنت در سیستم آموزش دبیرخانه و گذراندن محتوای آموزشی در حد سطح دو مورد تأیید دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان کردستان است.

معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: افرادی مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون هستند که در سیستم نام دارای پست طلبگی، روحانی و یا مدرس باشند، و یا اسم آن‌ها در مدرسه‌ای داخل سیستم نام ثبت شده باشد.

وی داشتن مدرک سطح دو دبیرخانه را شرط شرکت در این آزمون ذکر و عنوان کرد: با توافق حاصله، تعیین منابع و اجرای دوره تکمیلی با هماهنگی معاونت آموزش و پژوهش صورت خواهد گرفت. آزمون ویژه پذیرش کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی به منزله آزمون جامع تعیین سطح علمی طلاب و روحانیون اهل سنت است.

ماموستا احمدپور یادآور شد: دبیرخانه در صورت رعایت ضوابط مصوب از جمله اعمال منابع و سؤالات آزمون با هماهنگی دبیرخانه همچنین ارسال ریز نمرات آزمون و دوره تکمیلی و سایر اسناد موردنظر، برای طلاب فاقد مدرک سطح دو دبیرخانه که در این آزمون پذیرفته می‌شوند مدرک سطح دو صادر خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha