مشی رهبر معظم انقلاب الگوی عملی ائمه جمعه باشد
کد خبر: 3865640
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

مشی رهبر معظم انقلاب الگوی عملی ائمه جمعه باشد

گروه اجتماعی - نمایندگی ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: مردمی بودن و توجه به نخبگان دانشگاهی و حوزوی و همچنین رسیدگی به امور مستضعفین توصیه عملی رهبر معظم انقلاب به همه نمایندگان رهبری و ائمه جمعه سراسر کشور است و باید این موضوع مورد توجه همگان باشد.

مشی رهبر معظم انقلاب الگوی عملی ائمه جمعه باشد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 30 آذرماه در ششمین همایش ائمه جمعه سراسر استان در شهرستان میانه گفت: مطالبه رهبر معظم انقلاب از نمایندگان ایشان در استان‌ها و ائمه جمعه شهرستان‌های مختلف دنباله روی از مشی رهبری در همه مسائل مهم ملی بین‌المللی و محل خدمتی خود است.
وی با اشاره به حوادث درباره افزایش قیمت بنزین و هدفمندی یارانه‌های انرژی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در رابطه با فشار حداکثری که دشمن در حوزه اقتصادی و ایجاد فتنه در سال ۹۸ اشاره کرده بودند، گران شدن بی برنامه بنزین فتنه دشمن را در سال جاری تسریع کرد.
وی با اشاره به آسیب‌های این حادثه ناگوار گفت: دشمن با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در اوج گیری اغتشاشات خیابانی بسیار فعال عمل کرد.
حجت‌الاسلام آل هاشم افزود: از این رو تأکیدات رهبر معظم انقلاب سورنا در رابطه با تقویت شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات به همگان روشن شد که در این رابطه باید اقدامات عملی موثر صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر افزایش نشاط و رضایت عمومی در جامعه گفت: نباید به بهانه انتشار اخبار برخی فسادهای اقتصادی، سرمایه‌های اجتماعی را از بین برد و امنیت اعتماد عمومی و انگیزه مشارکت مردم را متزلزل کرد.
امام جمعه تبریز با انتقاد از شیوه ابلاغ قانون هدفمندی یارانه بنزین گفت در شیوه ابلاغ این قانون اشکالاتی همچون افزایش چند برابری بعد از چند سال سن و توزیع مجدد کارت سوخت عدم اطلاع رسانی و عدم اقناع مردم وجود داشت.
وی با بیان اینکه وجود این اشکالات حوادث آبان ماه را باعث شد گفت: تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به امکانات مردم که در برخی از شهرها میزان آن خیلی زیاد بود حاصل بی‌تدبیری در ابلاغ این قانون بوده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با یادآوری اینکه مردم ولایت‌مدار خیلی زود صفحه خود را از اغتشاشگران به آشوب گران جدا کردند گفت: در این حوادث به تعبیر رهبر معظم انقلاب تبریز و آذربایجان خوش درخشید و راهپیمایی مردم این شهر حرکت های بعدی در دیگر شهرها را باعث شد.
حجت‌الاسلام آل هاشم، در ادامه با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری از ائمه جمعه شهرستان‌های استان خواست: در این موضوع هم مشی رهبری را دنبال کنند و با تبیین ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب به مردم روشنگری کنند و جدا از ورود به مصادیق خودداری کند.

انتهای پیام
captcha