اعطای تسهیلات بلندمدت و کمک بلاعوض به مؤسسات سیل زده
کد خبر: 3860459
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

اعطای تسهیلات بلندمدت و کمک بلاعوض به مؤسسات سیل زده

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور گفت: امسال مبلغ سی میلیون تومان به مؤسسات سیل زده تسهیلات بلندمدت و کمک بلاعوض اعطا شد.

اعطای تسهیلات بلند مدت و کمک بلاعوض به مؤسسات سیل زدهبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتقان؛ حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در مورد اعطای وام به مؤسسات آسیب دیده گفت: با توجه به اتفاق ناگواری که در اوائل سال جاری رخ داد، سیل، منجر به ویرانی برخی از مؤسسات قرآنی شد. این ویرانی شامل برخی از مؤسسات در مناطق سیل زده مانند گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان شد که از همان ابتدا ما جلساتی را برگزار کرده و تصمیم گرفتیم به مؤسسات آسیب دیده کمک‌هایی را داشته باشیم.

محمدی افزود: تصمیم بر آن شد که به همه مؤسسات سیل زده هم وام قرض‌الحسنه و تسهیلات بلند مدت و هم کمک بلاعوض برای تجهیزات مؤسساتی که احتمالا تجهیزاتشان از بین رفته است، پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: به 17 مؤسسه به صورت وام قرض‌الحسنه برای تعمیر مکان داده شد و بالغ بر30 میلیون تومان به مؤسسات قرآنی کمک بلاعوض برای تجهیزات مؤسسات اعطا شد که این رقم برای 10 تا 12 مؤسسه که به صورت جدی در سیل امسال آسیب دیده بودند، اختصاص یافت.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن وعترت کشور افزود: همه مؤسسات یا تسهیلات بلند مدت و یا کمک بلاعوض دریافت کرده‌اند.اعتباری که برای این امر مصوب شده بود تمام شده است و اگر مؤسسه آسیب دیده‌ای هیچ کمکی دریافت نکرده است باید تا تاییده مصوبه جدید صبر کند.

محمدی در پایان اظهار کرد: البته ما برای کمک به مؤسسات آسیب دیده در سیل سال جاری از نمایندگان استانی خود خواستیم مؤسسات را بررسی و مؤسساتی که دچار آسیب شده‌اند را معرفی کنند که بدین نحو تمام مؤسسات آسیب دیده مشمول اعطای وام کمک هزینه یا تسهیلات تجهیز مؤسسه خود شده‌اند.

انتهای پیام
captcha