کادرسازی مهم‌ترین اقدام در جهاد فرهنگی است
کد خبر: 3859998
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

کادرسازی مهم‌ترین اقدام در جهاد فرهنگی است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: در عصر کنونی که با تهاجم و شبیخون فرهنگی روبه‌رو هستیم، بهترین کار، جهاد فرهنگی است و در این مسیر مهم‌ترین اقدام، کادرسازی است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، امروز، 6 آذرماه در بازدید سرزده از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان، گفت: در عصر کنونی که با تهاجم و شبیخون فرهنگی روبه‌رو هستیم، بهترین کار، جهاد فرهنگی است و در این مسیر مهم‌ترین اقدام، کادرسازی است.

وی اظهار کرد: در فعالیت‌های فرهنگی، آنچه اهمیت دارد، ﺗﻀﻤﯿﻦ اداﻣﻪ و ﺑﻘﺎی آن ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ است که جز با کادرسازی محقق نمی‌شود. در حال حاضر راه‌های نرفته زیادی در استان، در مسیر راه ما قرار دارد که با تلاش بیشتر باید این راه‌های نرفته را طی کنیم. کارهای زیادی داریم که باید انجام شود؛ در کنار تقویت ساختار و تشکیلات حوزه‌های علمیه، باید به‌صورت جدی پیگیر مصوبات سفر آیت‌الله اعرافی باشیم.

محامی بیان کرد: اولویت اصلی حوزه‌های علمیه باید اولویت‌بندی و رشد متوازن کارها به‌منظور تقویت مدارس علمیه باشد. این مدارس و حوزه‌های علمیه باید قدرت تأثیرگذاری در جامعه را داشته باشند، لذا باید تقویت شوند.

وی با اشاره به اینکه در فصل جدید مدیریت حوزه‌های علمیه استان نیازمند حمایت و پشتیبانی ستاد و حوزه علمیه قم هستیم، گفت: در حد توان آماده مساعدت و مشارکت در برنامه‌های حوزه هستیم.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: تشکیل شورای مدیریت حوزه‌های علمیه استان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار حوزه‌های علمیه است؛ باید قدم به قدم مسیر پیشرفت و توسعه را طی کنیم.

کادرسازی، مهم‌ترین اقدام در جهاد فرهنگی است

انتهای پیام
captcha